“Välkänt och populärt ställe i hamnen”
Omdöme om Pizzeria Picasso

Pizzeria Picasso
Rankad som nr 13 av 158 Restauranger i Puerto Banus
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Vi var en grupp på åtta personer som åt lite olika rätter; pizza och pasta samt desserter.
En god idé är att vara där tidigt på kvällen. Före kl 18. Senare blir det lång kö på gatan. Jag åt en Spagetti Carbonara. Mycket god, och till dessert valde jag Crema Catalana. En av mina favoriter. Alla var nöjda.

Tack Bengt B

Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

Många sittplatser med snabb genomströmning av gäster. Tyvärr lite hög ljudvolym i restaurangen.
Mycket snabb service, vårt sällskap (9p) fick maten nästan samtidigt

Tack gujoem
Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

Inte stans bästa mat, inte stans bästa service och inte speciellt rent i lokalen. Ändå är det alltid fullt med familjer och kompisgäng här. Men även om det ser fullt ut finns det alltid ett bord ledigt.
Perfekt för barnfamiljen och ordentligt med mat på tallriken. Finns en särskild barnmeny.

Tack MrCoolast
Omdömet skrevs 19 juli 2018 från mobil enhet

Bra meny med väldigt generösa portioner. Snabb service med trevlig personal. Pizzorna kan rekommenderas. Lite väl mycket ost kanske .

Tack 573MichaelS
Omdömet skrevs 11 juli 2018 från mobil enhet

Pizzeria Picasso är ju ändå bara lite av ett måste om man är i PB.
Bra snabb service, mycket bra mat till otroligt vettiga priser.
Husets vin för 10 Euro är ju så otroligt bra då det är inte sant.

Puerto Banus bästa pizzor enl mig!!

Tack KingJP71

Resenärer som tittade på Pizzeria Picasso tittade också på

Puerto Banus, Marbella

Besökt Pizzeria Picasso? Berätta vad du tyckte!