“Dåligt mat och observanta servitörer”

Belvedere Restaurant & Pizzeria
Rankad som nr 17 av 157 Restauranger i Puerto Banus
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 29 oktober 2017 från mobil enhet

Besökt restaurangen med fru och våra 4 barn.
Barnen åt pizza och vi åt varsin förrätt och varmrätt. Det var överflöd av ost på pizzorna så att de blev osmakliga och pastan med skaldjur var kall. Vi på pekade det och fick samma talrik tillbaka(förmodligen micrad)
Fin utsikt från uteserveringen men en riktig turistfälla, undvik!!

Tack franklyn-1

Omdömet skrevs 23 oktober 2017

En lunch på denna restaurang, Ceasarsallad för två, lagom drycker till, liten öl och Coca-Cola, samt Cafe Solo. Trevlig personal, snabb och korrekt service. Pris på menyn något lägre än vanligt här på Puerto Banus, men de där bröden vi inte beställt 1,5€ x 2 ( en av oss var dessutom gluten intollerant) och 2€ mer för Pommes Frites tallriken än vad som angavs i menyn "stör" omdömet av denna annars fina restaurang. Totalt 46,10€

Tack Matsake
Omdömet skrevs 27 augusti 2017 från mobil enhet

Ligger fint vid havet utanför puerto banus i benabola, men det var väl den enda behållningen. Pizzorna ok, men i övrigt ingen höjdare, kändes inte alls italienskt om det var vad man försökte uppnå. Dålig och oengagerad personal.
Inte värt pengarna eller ett besök.

Tack Katten79
Omdömet skrevs 29 januari 2017

Bra service, jättegod mat. Vi var där en jättekall dag och värmen var igång för fullt. Maten kom relativt snabbt, men det var i och för sig lågsäsong och lite folk. Men kan verkligen rekommendera.

Tack Marja1966
Omdömet skrevs 29 oktober 2016 från mobil enhet

Bästa pizzan tillsammans med bästa vyn över Medelhavet gör att vi besöker detta ställe varje gång vi är i Puerto Banus.

Tack mariaahman

Resenärer som tittade på Belvedere Restaurant & Pizzeria tittade också på

Puerto Banus, Marbella

Besökt Belvedere Restaurant & Pizzeria? Berätta vad du tyckte!