“Perfekt för fest men med tjuriga vakter. ”
Omdöme om La Sala

La Sala
Rankad som nr 20 av 158 Restauranger i Puerto Banus
Kök: Modernt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 24 september 2017 från mobil enhet

Litet ställe men mycket party! Bl.a. Erbjuds skön livemusik med låtar du lätt sjunger med i om man vill. Ok priser i baren. Många vakter som man dock behöver "passa" sig lite för. Men bra säkerhetsmässigt!

Tack Haneds
MeganLaSala, Public Relations på La Sala, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2017

Tack för din bra recension! Vi är glada att höra att du haft din erfarenhet hos oss. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka för ditt nästa besök. Visste du att vi har levande musik 7 dagar i veckan, kolla bara vår hemsida för vår månatliga musik kalender.
Vänliga hälsningar,
La Sala Team.

Omdömet skrevs 25 april 2017 från mobil enhet

Oftast mycket folk men absolut mest på helger. Första intrycket kan vara lite "afterski" stämning med rätt dålig musik.
Dock är maten helt ok och hela stället fungerar bra som ett första stopp på en utekväll i puerto banus

Tack Michael E
helengv, Guest Relations Manager på La Sala, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2017

Dear Michael E, thank you for your feedback. We are extremely sorry to hear that your experience was not the best during your time with us. As you can see from past reviews we do get it right most of the time. Customer service is important to us, so your feedback will be communicated to our management team in order to provide our guests with the ultimate social and dining experience, please send us an email to helen@salagroupholdings.com with a copy of your review and more details about your experience and one of our managers will get in touch with you shortly. We also have great offers during the week and music that adapts to different tastes, just take a look at our monthly music calendar in our website. We really hope you give us another chance in the near future. Best regards, La Sala team.

Omdömet skrevs 12 april 2017 från mobil enhet

En liten restaurang vid rondellen upp till centra placa. Mycket trafik utanför. Det är inte en tyst plats, men det finns mycket att se på. Avkopplad stämmning. Hit går man för att träffas, ta ett glas eller äta något gott. För gott är det, trevlig personal, alla pratar med alla.

Tack Ronney B
helengv, Guest Relations Manager på La Sala, svarade på det här omdömetSvarade 17 april 2017

Dear Ronney B, thank you so much for your review! We're glad to hear you enjoy your time at La Sala and we look forward to seeing you soon. Please check our website for the latest deals and offers, as we always have something new to offer. Best regards, La Sala team.

Omdömet skrevs 21 november 2016

Gå hit om ni vill äta gott och lyssna på bra musik. Räkna med att det inte blir en lugn middag utan det är en livlig restaurang med livemusik! Men det kändes aldrig stökigt utan det var en härlig stämning, vi satt och dansade och sjöng med ibland vid bordet. Kan rekommendera att försöka få bord längst in i restaurangen, där satt vi. Då sitter man en bit bort från bandet och DJ-båset så man fortfarande kan höra musiken och prata med varandra.

De hade många rätter att välja på och maten var otroligt god och prisvärd. Personalen var trevliga och kunniga.

Kommer absolut gå hit igen vid nästa besök!

Tack Bigstone90
helengv, Guest Relations Manager på La Sala, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2016

Thank you for your excellent review! We look forward to welcoming you back, and for your next visit we have sent you a private message with details of a personal thank you from the La Sala team.

Omdömet skrevs 5 november 2016

Både jag och hustrun åt pasta efter att först ha ätit en Iberisk tallrik med skinka ost etc. Min pasta var ganska så intetsägande och smaklös medan hustrun var mer nöjd med sin. Priserna OK men servicen inte fullt i den klas jag förväntade mig sedan mitt förra besök. En alltid "livlig" restaurang där liveband ofta spelar (kan vara störande om man sitter för nära) dit många går "innan man går vidare på kvällen".

1  Tack MikaelHollviken
helengv, Guest Relations Manager på La Sala, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2016

Hi MikaelHollviken, thank you for your feedback. We are sorry to hear that your experience was not the best during your time with us. As you can see from past reviews we do get it right most of the time. Customer service is important to us, so your feedback will be communicated to our team to ensure we work on these areas. We look forward to seeing you again. Have you tried our famous Steaks? Every Monday & Tuesday, when ordering 2 Fillet Steaks or a Chateaubriand to share for €25 per person, you will receive a free bottle of Izadi Wine. Warm regards, La Sala team.

Resenärer som tittade på La Sala tittade också på

La Cala de Mijas, Mijas

Puerto Banus, Marbella

Besökt La Sala? Berätta vad du tyckte!