“Utmärkt!!!”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
5 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Hesselmar ...
Vara, Sverige
“Utmärkt!!!”
Omdömet skrevs februari 2 2018 för en vistelse i Januari 2018

Mycket välskött lägenhet och anläggning. Här trivs man verkligen och känner sig välkommen. Underbar terrass där vi tillbringade tid, trots att det var i början på januari. Toppen med gångavstånd till stranden, affärer och restauranger, samt till hamnen i Puerto Banus. Vi använde bara bilen till längre utflykter. Lägenheten var fint inredd och det fanns allt man behövde. Hit kommer vi att återvända fler gånger. Kan varmt rekommendera denna lägenhet, allt fungerade till vår belåtenhet.

feb 3 2018
Vad fint att ni trivdes med lägenheten och anläggningen. Ni är välkomna tillbaks!
Christoff ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Bästa stället i Puerto Banus!”
Omdömet skrevs augusti 19 2017 för en vistelse i Juli 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Underbart ställe med närhet av havet och mysiga nattlivet i Puerto Banus.

Lägenheten har högsta standard och området likaså och trevlig område med en fin pool.

Längtar tillbaka!

Stort tack!!

Vänliga hälsningar

Christoffer m. familj.

Din ålder 35-49
aug 21 2017
Trevligt att Ni trivdes och tyckte om lägenheten och området. Ni är välkommna tillbaks! Håkan!
Karl-Joha ...
1 omdöme
“Exklusiv lägenhet med stor terass”
Omdömet skrevs mars 21 2017 för en vistelse i Mars 2017

Mycket fin lägenhet, bra utrustad och framförallt bra läge. Gångavstånd till det man behöver, alltifrån Puerto Banus hamn med alla exklusiva butiker, nattliv, m.m. Som golfspelare gillade jag närheten till många golfbanor. Sedan gillade jag området och att det var en så liten exklusiv förening, med 24 timmars bevakning och att vakterna var så trevliga och tillmötesgående. Kommer att återvända dit!

mar 23 2017
Kul att du trivdes! Välkommen tillbaks!
mattias12 ...
Stockholm, Sverige
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Generös, säker och vänlig trivsam exklusiv atmosfär.”
Omdömet skrevs mars 15 2017 för en vistelse i Mars 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Bodde där en vecka nu i mars 2017. Området lugnt och exklusivt. Lägenheten i toppskick, renligt, snyggt dekorerad och materialval i hög standard. Vakterna mycket vänliga och tillmötesgående. Behövde ej bil, då det fanns en bra Super Sol-affär på gångavstånd. Nära till många golfbanor, bl.a. Real Club de Golf Guadalmina, endast 4,5 km bort .Nära till stranden och till hamnen i Puerto Banus. Poolen badade jag ej i, men den såg trevlig ut och hela trädgården fantastiskt vacker med alla palmer och växter. Min vecka där var underbar, kan varmt rekommendera!

Din ålder 50-64
mar 20 2017
Trevligt att du trivdes i lägenheten och tyckte om den vackra trädgården.
Omdömet skrevs oktober 2 2017 för en vistelse i September 2017

okt 23 2017
Good, that you liked the location, the apartment and the communication. You are very welcome back! Håkan
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
från
1 052 US$
/ vecka
Boka nu
Eller skicka ett meddelande till ägaren
Det här boendet har betalningsskydd
Betala aldrig för din semesterbostad med pengaöverföring.
Läs mer om att betala säkert.
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera