“Bästa stället i Puerto Banus!”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
7 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ospecificerat
Alla senaste på svenska
Christoff ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Bästa stället i Puerto Banus!”
Omdömet skrevs 19 augusti 2017 för en vistelse i juli 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Underbart ställe med närhet av havet och mysiga nattlivet i Puerto Banus.

Lägenheten har högsta standard och området likaså och trevlig område med en fin pool.

Längtar tillbaka!

Stort tack!!

Vänliga hälsningar

Christoffer m. familj.

Din ålder 35-49
aug 21 2017
Trevligt att Ni trivdes och tyckte om lägenheten och området. Ni är välkommna tillbaks! Håkan!
Karl-Joha ...
1 omdöme
“Exklusiv lägenhet med stor terass”
Omdömet skrevs 21 mars 2017 för en vistelse i mars 2017

Mycket fin lägenhet, bra utrustad och framförallt bra läge. Gångavstånd till det man behöver, alltifrån Puerto Banus hamn med alla exklusiva butiker, nattliv, m.m. Som golfspelare gillade jag närheten till många golfbanor. Sedan gillade jag området och att det var en så liten exklusiv förening, med 24 timmars bevakning och att vakterna var så trevliga och tillmötesgående. Kommer att återvända dit!

mar 23 2017
Kul att du trivdes! Välkommen tillbaks!
mattias12 ...
Stockholm, Sverige
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Generös, säker och vänlig trivsam exklusiv atmosfär.”
Omdömet skrevs 15 mars 2017 för en vistelse i mars 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Bodde där en vecka nu i mars 2017. Området lugnt och exklusivt. Lägenheten i toppskick, renligt, snyggt dekorerad och materialval i hög standard. Vakterna mycket vänliga och tillmötesgående. Behövde ej bil, då det fanns en bra Super Sol-affär på gångavstånd. Nära till många golfbanor, bl.a. Real Club de Golf Guadalmina, endast 4,5 km bort .Nära till stranden och till hamnen i Puerto Banus. Poolen badade jag ej i, men den såg trevlig ut och hela trädgården fantastiskt vacker med alla palmer och växter. Min vecka där var underbar, kan varmt rekommendera!

Din ålder 50-64
mar 20 2017
Trevligt att du trivdes i lägenheten och tyckte om den vackra trädgården.
GeorgeBur ...
Glasgow, Storbritannien
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 för en vistelse i juli 2018

aug 7 2018
Good to hear George, that you and your family had a great time here. You are welcome back at any time. Best regards to you and your family, Håkan!
Rick O
Omdömet skrevs 5 juni 2018 för en vistelse i juni 2018

jun 7 2018
Thank you very much, it´s good to hear, that you and your family liked the apartment and that you had a good week at El Embrujo Marbella. You and your family are very welcome back!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera