“Oengagerat och ordinärt”

Boka bord
fre 25/6
20:00
Rankad som nr 5 av 147 Restauranger i Puerto Banus

Jag hade bokat bord i förväg och berättat om min flickväns begränsningar gällande maten (inte gluten, inga mjölkprodukter och inget med mycket socker).
När vi kommer till restaurangen verkar servitören inte bry sig om vår bokning, utan är mest intresserad av hur många vi var. Två. Han går och kollar mot (förmodar jag) reservationslistan och kommer ut och ska placera oss. Kvar finns ett bord för fyra, och han verkar tveka om han vill sätta oss där. Efter en liten stund inser han att det inte finns mycket att göra, och drar under visst pust och stånk isär bordet till två bord för två, och bjuder oss att sätta oss, men vi har fått känslan att det mest var besvärligt att vi dök upp.

Det första som kommer på bordet är en liten aptitretare. En trevlig gest, men trots min flickväns begränsningar serveras den på en tunn toast. Eftersom båda är likadana och vi inte är säkra på att de kopplat ihop oss med min reservation, och därmed min flickväns begränsningar, måste vi utgå från att den innehåller gluten. Varför inte servera den på ett endiveblad eller liknande?

Vissa i personalen har klara problem att förstå, och göra sig förstådda, på engelska.

De rätter vi tog var OK, men inte mycket mer. Rikliga portioner, för förrätterna nästan onödigt stora, och bra råvaror, men i slutändan ganska slätstrukna, och det fanns inte salt och peppar på bordet. Vatten fick beställas in, trots att glas för vatten stod på bordet.

Nä, det här är inget ställe jag längtar tillbaka till, det finns så många andra ställen i och runt Puerto Banus med engagerad och hjärtlig personal och maträtter med det lilla extra.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 229fredrikt
La Habana Lounge, Marketing på La Habana Lounge, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Thank you for your comment, what we consider to improve.

Omdömet skrevs 4 november 2019

Har varit på denna restaurang tre gånger nu. Första gången 2018. Har två barn som älskar deras pasta carbonara! Fantastisk service av en jätte trevlig dam! Undangömd pärla i Puerto banus som du bara måste ta några steg extra för att se

Datum för besöket: november 2019
Tack Anna S
LaHabanaLounge, Director Comercial på La Habana Lounge, svarade på det här omdömetSvarade 5 november 2019

Thank you very much for share your experience, for your kind words and for recommending us, we are glad that you enjoyed and we hope to see you again in La Habana Lounge! :)

Omdömet skrevs 14 juli 2019 från mobil enhet

Lite utanför huvudgatan vid hamnen ligger denna pärla.
Betydligt lugnare och mindre stimmigt än dom flesta krogarna i närheten.
Färsk fisk och skaldjur på menyn med flera rätter jag var sugen på.
Trevlig service

Datum för besöket: maj 2019
1  Tack IdleSwede
LaHabanaLounge, Director Comercial på La Habana Lounge, svarade på det här omdömetSvarade 14 juli 2019

Thank you very much for your visit and for share your experience, we are glad that you enjoyed and we hope to see you again in La Habana Lounge! :)

Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Vi var 4 personer som besökte restaurangen för lunch. Vi blev väldigt positiva för den goda maten och inte minst den fantastiska servitrisen Carmen. Allt var toppenbra. Kan varmt rekommendera denna restaurang.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Ann B
eneSSima, Social Media på La Habana Lounge, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2019

Tack för dina kommentarer, vi hoppas vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk restaurang med utsökt mat och underbar service. Var där i november 2017 och tyckte om det väldigt mycket, därför återvände vi nu och blev lite positivt överraskade. Helt klart en av de bästa i Puerto Banus.

Datum för besöket: mars 2018
2  Tack akvileh
eneSSima, Social Media på La Habana Lounge, svarade på det här omdömetSvarade 29 april 2018

Tack för att du delar din åsikt. Vi är glada att du haft det i La Habana Lounge!

Resenärer som tittade på La Habana Lounge tittade också på

Puerto Banus, Marbella

Besökt La Habana Lounge? Berätta vad du tyckte!