“Vilken pärla i Tibro”

Kathy Thai Restaurang
Rankad som nr 1 av 17 Restauranger i Tibro
Omdömet skrevs 15 maj 2021

Vi blev hungriga och googlade Thai Tibro och hittade Kathys. När vi parkerade tvekade vi, men beslutade att vi stannar och käkar. Vilken tur att vi gjorde det! Thaimaten var det bästa jag ätit och maten var så vällagad och god. Detta var inte sista gången. Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: maj 2021
Tack sofiadR4673YS

Omdömet skrevs 25 januari 2021

Beställde 6 smårätter 19:55 en söndag och kom och hämta maten 20:20 även fast dom tydligen stänger kl 20:00! Det kallar jag service !! Maten var väl tillagad och smakade precis som önskat!

Datum för besöket: januari 2021
Tack vildm
Omdömet skrevs 31 december 2020

Super gott och räkte väl! Det var lätt att beställa och ta med sig för att fira dotters kalas. Tusen tack och Gott Nytt År

Datum för besöket: december 2020
Tack ElenaE1514
Omdömet skrevs 6 december 2020

Ketty thai har mycket bra mat.Anders Johansson Tibro
bra bra bra mat.Trevlig personal som kan det här med mat.

Datum för besöket: december 2020
Tack andersjV820PC
Omdömet skrevs 24 augusti 2020 från mobil enhet

Trevlig restaurang , mysigt inredd, möjlighet att sitta ute och väldigt trevlig personal ! Stället ligger avsides , mitt i ett industri områden! Helt klart värt ett besök, väldigt god mat och mycket! Många rätter att välja emellan !Som nyblivna tibro bor så kommer vi äta här flera ggr !

Datum för besöket: augusti 2020
Tack jeanettehansson

Resenärer som tittade på Kathy Thai Restaurang tittade också på

Tibro, Västra Götalands län

Besökt Kathy Thai Restaurang? Berätta vad du tyckte!