“Mycket god mat”

Kathy Thai Restaurang
Rankad som nr 1 av 19 Restauranger i Tibro
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Väldigt god mat har varit här å ätit många gången. Maten är bra jämt tycker jag så om man har vägarna förbi bi Tibro så borde man prova maten go som sagt va

Tack Rasmus K

Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Mycket god mat och många rätter att välja mellan, trevlig personal, Mysigt och fint ställe. Rekomenderar starkt

Tack Cevin L
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi har vart flera gånga...alltid god mat o trevligt personal...finns många olika att välja..mycket vällaga...rekomendera starkt

Tack kumbaone
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Ätit ett antal gånger tycker maten smackar super bra rekommenderar maten till såna som gillar thaimat. Mycket trevlig personal

Tack Lemmy P
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Första gången jag var här och det var jätte gott. Väldigt trevlig personal. Rekommenderar denna resturang till alla som gillar thai mat!

Tack Linus T

Resenärer som tittade på Kathy Thai Restaurang tittade också på

Hjo, Västra Götalands län

Hjo, Västra Götalands län
Tibro, Västra Götalands län

Besökt Kathy Thai Restaurang? Berätta vad du tyckte!