“Utmärkt”

Kathy Thai Restaurang
Rankad som nr 1 av 19 Restauranger i Tibro
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi har vart flera gånga...alltid god mat o trevligt personal...finns många olika att välja..mycket vällaga...rekomendera starkt

Tack kumbaone

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Ätit ett antal gånger tycker maten smackar super bra rekommenderar maten till såna som gillar thaimat. Mycket trevlig personal

Tack Lemmy P
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Första gången jag var här och det var jätte gott. Väldigt trevlig personal. Rekommenderar denna resturang till alla som gillar thai mat!

Tack Linus T
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Jag har ätit med kompisar här några gånger och det är jätte gott
rekommenderar det väldigt mycket

Tack Adam A
Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Mycket bra och god mat. Bäst i länet på att tillaga bläckfisk. Alltid lika nöjd med maten och personalen.

Tack Kristoffer M

Resenärer som tittade på Kathy Thai Restaurang tittade också på

Tibro, Västra Götalands län

Besökt Kathy Thai Restaurang? Berätta vad du tyckte!