“Mycket god mat!”

Kathy Thai Restaurang
Rankad som nr 1 av 19 Restauranger i Tibro
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Första gången jag var här och det var jätte gott. Väldigt trevlig personal. Rekommenderar denna resturang till alla som gillar thai mat!

Tack Linus T

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Jag har ätit med kompisar här några gånger och det är jätte gott
rekommenderar det väldigt mycket

Tack Adam A
Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Mycket bra och god mat. Bäst i länet på att tillaga bläckfisk. Alltid lika nöjd med maten och personalen.

Tack Kristoffer M
Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Som alltid, blir jag aldrig besviken på maten. Idag åt jag en god lunchbuffé.
Jag äter gärna här eftersom jag alltid blir så vänligt bemött.

Tack Anna O
Omdömet skrevs 27 mars 2018

Väldigt fint restaurang och trevlig personal kan lätt rekommendera allt mat där allting är god där ganska god mat

Tack sadorenas

Resenärer som tittade på Kathy Thai Restaurang tittade också på

Tibro, Västra Götalands län

Tibro, Västra Götalands län
Hjo, Västra Götalands län

Besökt Kathy Thai Restaurang? Berätta vad du tyckte!