“Mycket goda burgare”
Omdöme om Ed's Burgers

Ed's Burgers
Rankad som nr 1 av 56 Restauranger i Norrtalje
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Har ätit här ett par tre gånger nu. Första ggn var ”mindebloing”, andra ggn mycket bra! Tredje o sista gången för någon vecka sedan var bra, men lite oengagerad personal o inte lika fantastisk mat. Men som sagt ff gott. Men det ”saknades något” i upplevelsen.
Men vi rekommendera ändå detta burgarhak.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack jennybY9248JQ

Omdömet skrevs 9 januari 2020 från mobil enhet

Ett riktigt bra burgarställe i Norrtälje med gammal anrik inredning.
Provad Ed’s favourite med husets majonnäs och krispsallad, bifftomat, silverlök och cheddarost. En positiv överraskning och det lär bli fler besök här

Datum för besöket: januari 2020
Tack TobbeShoot
Omdömet skrevs 2 december 2019

Älskar ALLT hos Eds. Halloumiburgare, vanliga burgare, burgare med tryffelmajonäs <3 Dock har deras sötpotatispommes blivit lite dåliga, fick brända några gånger. Allt annat perfekt, mitt favoritställe i Norrtälje!

Datum för besöket: november 2019
Tack Julkaslaw
Omdömet skrevs 3 november 2019 från mobil enhet

Vi har provat ett antal burger-ställen nu och detta är tveklöst bäst!
Gott kött och bröd, goda tillbehör, silverlök är en smart idé. Pappret som maten låg på blöttes dock upp och det är ju inte så fräscht.
Bra att det finns sötpotatispommes, även den supergod. Milkshaken snygg och fantastiskt god. Bra och snabb service.

Datum för besöket: november 2019
Tack Amp20182018
Omdömet skrevs 18 oktober 2019

Bästa hamburgarna smakade fantastiskt. Fantastisk personal mycket trevligt bemötande.Värt ett besök även om det blir en omväg. Maten kom snabbt. Lokalen snygg och ren

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Norrvreta

Resenärer som tittade på Ed's Burgers tittade också på

Norrtalje, Stockholms län

Besökt Ed's Burgers? Berätta vad du tyckte!