“God lunchbuffé ”

Antep's Restaurant, Pizzeria and Kebab
Rankad som nr 5 av 57 Restauranger i Norrtalje
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Här kan du få en varierad lunchbuffé med klassiska svenska rätter till medelhavsrätter. Turkiska ägare med sinne för smak. Mkt prisvärt!
Lokalen känns lite ”lunchhaksaktig” o saknar myset som man vill ha om man går ut för att äta middag. Deras lasagne är toppengod!

Datum för besöket: februari 2020
Tack jennybY9248JQ

Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Vet du inte vad bu vill ha så kan man gå hit för här finns allt att väja på
Det är rätt pris. Både mat med dessert och kaffe.Med en trevlig personal

Datum för besöket: februari 2020
Tack Kennerth_1
Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Familjärt ställe med supergoda pizzor, fick även en fin förrätt och efterrätt som de bjöd på. Mycket mat för pengarna, mysigt och lugnt ställe. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: januari 2020
Tack shilanj2019
Omdömet skrevs 24 oktober 2019

Stadens bästa matställe. Tyvärr tråkig miljö runt omkring. Men man får ofta lite extra av allt möjligt. Jag som är petid med mat vill inte ha vad som helst i, och de ordnar direkt så jag får det jag vill. Det enda negativa är miljön.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Eleonor R
Omdömet skrevs 10 augusti 2019 från mobil enhet

God mat, trevlig personal, snabb service. Väldigt trevligt att få lite goda röror o bröd medan man väntar på maten.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Lennartosusanna

Resenärer som tittade på Antep's Restaurant, Pizzeria and Kebab tittade också på

Norrtalje, Stockholms län

Besökt Antep's Restaurant, Pizzeria and Kebab? Berätta vad du tyckte!