“God mat i trevlig miljö mitt i Norrtälje”
Omdöme om Ett glas

Kök: Modernt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Fin miljö, trevlig personal o GOD mat. Har varit här flera gånger och alltid blivit nöjd. Lunch o middag håller samma standard på maten. Hir kommer vi gärna igen. Saknar att man tagit bort hummern från menyn. Men många andra goda alternativ finns så klart!
Älskar deras brödkorgar, som kommer medan man väntar på maten.

Datum för besöket: februari 2020
Tack jennybY9248JQ

Omdömet skrevs 5 januari 2020

Idag skulle vi avrunda helgerna med att äta på Ett Glas.

Besöket börjar med att vi blir utskällda av hovmästaren för att vi gick fram till baren, efter 5 minuters väntan på henne vid vid hovmästarens lilla skrivpulper.

Sen suckar hovmästarinnan så ljudligt så vi brister i skratt när hon surar över att behöva duka upp ett bord - i en restaurang med 2 gäster...

Då vi störde henne så hamnade vi tydligen på hennes ”shitlist” för vi blev så illa bemötta.

Synd om kockarna som lagar god mat - snart inga gäster om det fortsätter såhär.

Vi har nu gått dit för sista gången. Idag var det så illa så det till slut blev kul. Vi straffades med att att få vinet lagom till notan - inte bra för dagskassan att gästerna sitter och dricker vatten...

PS
Jag frågade i slutet av måltiden om vi fick beställa service och vänligt bemötande som side-order. Hade varit död om uttrycket ” om blickar kunde döda”

Datum för besöket: januari 2020
3  Tack Roslagenarbast
Omdömet skrevs 5 januari 2020 från mobil enhet

Jag har varit här många gånger. Maten är alltid bra och servicen alltid dålig. I dag 2020-01-05 var dock servicen inte bara dålig utan direkt otrevlig. Så besvära inte restaurang ett glas med att gå dit då de bara tycker att det är jobbigt med gäster.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Rimbobo
Omdömet skrevs 22 september 2019 från mobil enhet

Vi fik rekommenderat att gå hit, och vi blev inte besvikna. Riktigt mysigt i lokalen och snabb och trevlig service. De har tapas rätter, fisk, kött, pasta och burgare. Jag tog en Hallumiburgare som serverades på en träplatta med två dippsåser och sötpotatis pommes. Ett glas med gott rött vin till detta så va det hela fulländat.

Datum för besöket: september 2019
Tack LizzieLif
Omdömet skrevs 6 augusti 2019

För många oerfarna bland servicepersonalen. Dålig service. Förråtterna fick sällskapet (4 pers) in vid tre olika tillfällen, en av oss fick in sin förrätt när övriga i sällskapet ätit upp. Lång väntan mellan för-huvudrätt. Brödet var slut till fiskgrytan.

Datum för besöket: juli 2019
2  Tack Bengt e

Resenärer som tittade på Ett glas tittade också på

Norrtalje, Stockholms län

Besökt Ett glas? Berätta vad du tyckte!