“Norrtäljes bästa!”
Omdöme om Pizzeria Esplanaden

Pizzeria Esplanaden
Rankad som nr 3 av 56 Restauranger i Norrtalje
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Supergoda pizzor o pastarätter! Snabb o trevlig personal. Godaste pizzasalladen ever!!
Rekommenderar er att testa pastan med avokado o räksås Sjukt god!
Ta med eller är på plats! Svårt med parkering mitt i lunchrusningen, men annars INGET att klaga på.

Tack jennybY9248JQ

Omdömet skrevs 24 oktober 2019

Rent och fräscht. Perfekt mat att hämta och äta hemma. Går även att äta på plats, men lite tråkig miljö.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Eleonor R
Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Vi har alltid blivit nöjda med pizzorna vi ätit. Enkel och avslappnad atmosfär. Trevlig kvartersrestaurang. Håller hög kvalitet även på lågsäsong vilket inte alltid är lätt i en sommarstad. Rekommenderas om man vill äta god pizza

Datum för besöket: mars 2019
Tack Lotta U
Omdömet skrevs 2 juli 2019

Lite stökigt i lokalen när det är fullsatt men maten håller bra kvalitet, personalen är trevlig och jag uppskattar särskilt de glutenfria pizzorna.

Tack Louise E
Omdömet skrevs 7 maj 2019

vanlig utfodring i tråkig miljö. Ett gäng skränande tonåringar satt och och höll på med sina telefoner. Kanske 3 åt något o 4-5 stycken barafördeoväsen.

Tack embler

Resenärer som tittade på Pizzeria Esplanaden tittade också på

Norrtalje, Stockholms län

Besökt Pizzeria Esplanaden? Berätta vad du tyckte!