“God asiatisk mat!”

Ran Mae Thai Roslagen
Rankad som nr 8 av 56 Restauranger i Norrtalje
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Har älskat varenda rätt här. Till lunch kan man välja att kombinera två rätter, vilket jag tycker är suveränt! Älskar deras såsbuffé som kompletterar salladsbuffén. Supergullig serviceinriktad personal och bra priser.

Datum för besöket: februari 2020
Tack jennybY9248JQ

Omdömet skrevs 10 september 2019 från mobil enhet

Typisk thai krig med thailändare som lagar all mat. Starkt och gott. Alla klassiska rätter finns. De har dessutom piffat upp inredningen lite vilket verkligen behövdes. Vintertid är det tyvärr väldigt kallt inomhus och dörren går inte riktigt igen. Dax att fixas! Men gillar man thai så gå hit.

Tack TheQueenNr1
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Fick precis träffa på två supertrevliga tjejer i kassa/kök/ service. Väldigt god mat och vilket mysigt ställe! Rekommenderar högt.

Tack för maten! ❤️

Tack hjalmarb2013
Omdömet skrevs 4 augusti 2019 från mobil enhet

Provat både wok och curry på senare tid och de smakar inte alls som man är van vid. Tyvärr tycker jag maten smakar ketchup.

Tack mias664
Omdömet skrevs 1 februari 2019 från mobil enhet

Aldrig blivit missnöjd här. Stora portioner så man blir mätt. Goda smaker!

Mysigt att äta på plats. Men köper oftast med som hämtmat.

Gillar man thailändsk mat, tycker jag att detta ställe lever upp till det!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack liebling1988

Resenärer som tittade på Ran Mae Thai Roslagen tittade också på

Norrtalje, Stockholms län

Besökt Ran Mae Thai Roslagen? Berätta vad du tyckte!