Omdömet skrevs 3 november 2019 från mobil enhet

Bodde en natt här med familjen.
Rummen superfina men relativt små, sängarna var sköna, lite ljud hördes dock från korridoren och städningen var inte helt optimal. Heltäckningsmattan i korridoren på plan 2 stinker spya.
Hotellfrukosten mycket god, barnen saknade Nutella, vi vuxna paprika och philadelphiaost (till laxen).
Bra service från personalen.
Lekrummet superbra!
I informationen här på tripadvisor står att bad i spa ingår, men så är det inte. Vi önskar även att man kunde öppna pool och bastu för personer under 18 på loven (förslagsvis några timmar alla fall).
Omgivningen är fantastisk att vara i, lugnt och skönt på hösten. Finns gott om aktiviteter om man vill tex tipspromenad, grilla korv, äventyrsgolf, lekpark, dra sig ut till lilla ön. Andra aktiviteter kräver minst 10 betalande tex paintball och tiokamp.
Gott om parkeringsplatser.

Tack Amp20182018
Marholmen, Informationsansvarig på Marholmen, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2019

Tack för din recension och feedback! Det betyder mycket för oss i vårt förbättringsarbete.

Stort tack och varmt välkomna åter! Mvh// Marholmens personal

Omdömet skrevs 29 oktober 2019

Ett helgjutet spahotell i Roslagens skärgård. Här finns något för alla både inom- och utomhus. Exempelvis pingisbord, fotbollsspel och lekplats. Allra bäst kanske möjligheten till vackra promenader längs vattnet till de olika små holmarna runt hotellet. Mycket god mat och mycket bra behandling i spaet. Massagen var rejäl och örtbadet jätteskönt! Spaavdelningen kunde gärna kompletteras med en regndusch eller liknande, för avsvalkning mellan de olika bastuarna. Synd att det inte finns en simpool.

Tack Marie G

Tack för din recension och feedback! Vi kommer framöver att utveckla spa & relax, varmt välkommen åter. Mvh// Marholmens personal

Omdömet skrevs 28 oktober 2019

Fräscht hotel, magisk miljö, ett spa med havsutsikt, bubbelpool, varm källa, bastu och relaxavdelning.Duktiga spa terapeuter och en galet god brunch. Trerätters middag med spännande smakkombinationer och utvalda viner som passade perfekt till.
Välj ett rum med havsutsikt vi bodde på 310 som jag rekommenderar. Sköna sängar med fluffiga täcken.

Rumstips: Rum 310 med havsutsikt var magiskt
Tack diana561
Marholmen, Ägare på Marholmen, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2019

Tack Diana för din fina recension! Varmt välkommen åter. Mvh// Marholmens personal

Omdömet skrevs 26 oktober 2019

Fin lokal, toppenfina stugor som har allt man behöver för en helg i skärgården. Fin bastu i stugan och nära till stranden om man vill bada.
Restaurangen däremot är inte prisvärd. Det finns tre olika rätter som är högt prissätta utan hög kvalité, vilket är tråkigt för ett så fint ställe.

Tack Caddelito

Hej, tack för din recension och feedback. Synd att ni inte var nöjda i restaurangen. Vi tar till oss er feedback i vårt förbättringsarbete. Mvh// Marholmens personal

Omdömet skrevs 20 oktober 2019 från mobil enhet

Vi var fyra väninnor som hade en trevlig vistelse. Hotellrummet med utsikt mot vattnet var toppen, spat var fint och mycket lugnt då vi hade bokat förmiddag. Det som drog ned betyget var främst brunchen vi bokat då mycket var slut och urplockat (ok om man kommer sent eller inte har bokat men vi hade ju en tid) För de i sällskapet som åt allt var det ok ändå men för de gravida och glutenintoleranta (självklart föranmält denna mer än 1v innan) var det mesta man kunde äta helt slut, vilket kändes väldigt trist. Servitören vid middagen kvällen innan var antagligen ganska ny, men han gömde konstant bort allt han lovat gå och fråga och skyllde på att det var väldigt stressigt (vi var totalt tre sällskap i restaurangen). Han glömde ge oss bröd, glömde kolla om det fanns glutenfritt, glömde att vi hade beställt dryck redan etc så vi gav upp och åt det som serverades och anpassade själva. God middag men hade kunnat bli en femma med bättre service! Skulle absolut rekommendera en vistelse här förutom brunchen om man inte förbättrar den så att det inte gapar en massa tomma fat med fina skyltar som utlovar goda saker man inte kunde få.

Tack 989ceciliae

Hej, tack för din recension och feedback. Vi är ledsna att ni fick en dålig upplevelse på brunch och middag. Vi tar till oss er feedback i vårt förbättringsarbete. Mvh// Marholmens personal