“Högklassig lunch med bästa läget.”

Restaurang Havspiren
Rankad som nr 15 av 60 Restauranger i Norrtälje
Kök: Svenskt

Ett underbart läge nära/nästan i vattnet. Vi åt en mycket god dagens lunch. Perfekt stekt raggmunk med fläsk och en ljuvlig fiskgratäng (gillades extra mycket av göteborgaren i sällskapet), allt i bästa finkrogsklass till fyndpriset 100:-.

Familjär vänlig service. Rekommenderas!!!

Datum för besöket: april 2021
Tack iBengt

Omdömet skrevs 16 april 2021 från mobil enhet

Fantastiskt ställe med havet runtomkring. Lunchade, några få val, det är bra, kött, fisk, enkel och vegetariskt. Jag tog en vegetarisk indisk gryta. Mycket god, bra storlek på portionen. Smakade väldigt gott. Trevlig personal.

Datum för besöket: april 2021
Tack Chrislegad
Omdömet skrevs 15 januari 2021

Oätlig mat, otrevlig ägare och personal Är bara att läsa tidigare kommentarer. Rekommenderar I!!NTE!

Datum för besöket: maj 2020
3  Tack Mariina_S87
Omdömet skrevs 9 december 2020 från mobil enhet

Bra mat och trevlig personal

Riktigt gott och en otroligt fin utsikt över Norrtäljeviken.
De lyckas med att kombinera covidsäker miljö och trivsel på ett föredömligt sätt.

Datum för besöket: december 2020
2  Tack TomasSWE-AT
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

När man nu gör en söndagsutflykt och förväntar sig en schysst middag...
Så kommer man exakt när det stänger...
Långnäsa på den också...
Men det ligger riktigt Nice till!
Next timme!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack mixconsulting

Resenärer som tittade på Restaurang Havspiren tittade också på

Norrtälje, Norrtälje Municipality

Besökt Restaurang Havspiren? Berätta vad du tyckte!