“Kommunens pärla”

Vreta Pizzeria & Grill
Rankad som nr 48 av 60 Restauranger i Norrtälje

Helt underbar pizza och ännu bättre falafel. Blev trevligt bemött av personalen när vi gick in i restaurangen, och den röda såsen får 5/5 toasts från min sida.
När jag satt mig ner i restaurangen för att njuta av mitt skrovmål så kände jag en doft av kryddor och nybakat bröd, kändes som om jag var på den italienska kusten.
Smakerna får en att känna sig som om man var i himmelriket, pizzan smälter i munnen likaså falafeln. Man kunde även få dr pepper till maten vilket man inte kan på så många restauranger. Man känner sig som en kung efter att man har ätit här. Vi fick även en klubba på slutet, kan föreställa mig att kidsen gärna vill ha lite gott när dom var varit och käkat.

Datum för besöket: mars 2021
Tack Saabfantasten_Fabian
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Fick ett gott intryck från början. Jag och sonen beställde en pizza med ananas och räkor. Den smakade inte mycket mest tomatsås och räkorna var inte goda. Ingredienserna var knappt varma men nästan bränd på kanterna av pizzan gyrosrullen min dotter och man beställde gick iaf att äta. En kompis som varmed beställde en kebabtallrik och först så var det ingen sås eller grönsaker till och för det andra så smakade den ingenting så rekommenderar inte detta stället

Datum för besöket: juli 2020
Tack 157catarinam
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Beställde en gyrosrulle och barnen beställde en hawaii med räkor. Man hälsas välkommen av en trevlig pizzabagare som tar ens beställning. Framför en skvallrar en skylt över hur färska råvaror de har så intrycket är trevligt från början. Redan vid betalningen så undrar man varför det var så dyrt och med tanke på att det var 30 grader plus i restaurangen så vart vi anvisade att sitta ute i ett blåsigt kapellskär (kallt då det inte fanns något lä). Gyrosrullen gick att äta men inte så mycket med. Pizzan smakade bara tomatsås. Kan ej rekommendera denna restaurang för finsmakaren
Dyrt och smaklöst

Datum för besöket: juli 2020
Tack danielmH2532YU

Resenärer som tittade på Vreta Pizzeria & Grill tittade också på

Norrtälje, Norrtälje Municipality

Besökt Vreta Pizzeria & Grill? Berätta vad du tyckte!