“Läcker inredning”
Omdöme om Pinchos

Pinchos
Rankad som nr 17 av 57 Restauranger i Norrtalje
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Ett kul ställer med underbara och läcker inredning. Många goda smårätter. Men för dyrt för min smak o det tog för lång tid att få maten på bordet.

Datum för besöket: februari 2020
Tack jennybY9248JQ

Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Jag och min familj åt här på en lördag. Väldigt besvikna på kvaliteten på maten. Kändes som all mat var tillagad i mikrovågsugn.
Besviken när man betalar ca.150kr per person och får mat körd i mikrovågsugnen. Undvik!

Datum för besöket: februari 2020
Tack JAAL73
Omdömet skrevs 20 januari 2020 från mobil enhet

Upplägget med att allt beställs och betalas via en app på telefonen är både kul, praktiskt och modernt. Kul inredning och trevlig personal men blir dyrt om man är hungrig.
4-5 rätter rekommenderas om man vill bli någorlunda mätt.
Även våra barn i yngre tonåren beställer normalt 4 rätter.
Maten smakar ok men är ingen smakupplevelse. Känns lite som ett mc Donalds och rekommenderas främst till barnfamiljer.

Datum för besöket: juni 2019
Tack jockevahatalo
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Den här gången blev vi inte lika nöjda dom vanligt.
Dumplings var för hårda och torra och quesadillas var mjuka och hopklibbade.
Fanns ej heller vanliga strips.
Tråkigt eftersom man som familj spenderar rätt mycket pengar på en middag.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack Vattudalen2014
Omdömet skrevs 28 november 2019 från mobil enhet

Man vet vad man får hos Pinchos. Det finns lite av varje, passar alla smaker och åldrar. Trevlig personal men ganska kallt inomhus.

Datum för besöket: november 2019
Tack TheQueenNr1

Resenärer som tittade på Pinchos tittade också på

Norrtalje, Stockholms län

Besökt Pinchos? Berätta vad du tyckte!