Kostnadsfri avbokning till den 21-10-03
eDreams157 US$
Priceline157 US$
Travelocity156 US$
Omdömet skrevs 20 april 2021

Norrtäljes sunkigast hotell. Dammigt och skitigt, luktar urin, kändes som ingen städar där. Jätte nonchalant och otrevlig personal. Ingen bra service alls. Ofräsch mat. Riktigt vidrigt. Varning!!!!!!!

Datum för vistelsen: mars 2021
1  Tack Mariina_S87
Omdömet skrevs 30 januari 2019

Hotellet överlag ganska ok. Trevlig personal. Slitet, gammalt och nergånget dock. Mitt rum var inte heller färdigstädat när jag kom upp till rummet. När jag kontaktade receptionen om detta var de helt ovetande om att rummet inte var klart när de lämnade ut nyckeln.

Datum för vistelsen: januari 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Dreamer19721525187
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Hotellet är slitet men rent och personalen är trevlig. Sängarna var sköna och rummet ordinärt. Frukosten var okej, men utbudet var inte så stort. En middagsbuffé och fri minigolf ingick i hotellpriset. Vi gick in till centrum, en promenad på ca 15 minuter.

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack LenaSMU
Omdömet skrevs 2 juli 2018

Stanna inte här om ni vill njuta en skön natt. Tyvärr är detta inte att rekommendera. Detta är ett dåligt hotell, riktigt uselt. Har ni soppa i tanken förflytta er då vidare förbi detta. Nästan allt är bättre!

Datum för vistelsen: april 2018
Tack yamstudios9
Omdömet skrevs 25 juni 2018 från mobil enhet

Ett hotell av medelklass. Ganska slitet och skulle behöva ett ansiktslyft med nytt kakel i badrum och nya golv och gardiner i rummen. Trevligt med middagsbuffé på kvällen. Helt ok mat, frukost med mkt valmöjligheter. Fantastiskt bemötande av personalen, tillmötesgående och kompetent! Rekommenderas om man har bil då det ligger lite off.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Elin0rT