Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 16 november 2018 från mobil enhet

Ett hotell med mycket trevligt personal. Rymliga rum. Fräsch toalett med dusch. Väldigt nära till Forsmark. Frukost med allt man vill ha. Nystekta ägg med bacon och helt nybryggt kaffe vid bordet. Smidig parkering precis utanför.

Datum för vistelsen: november 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack joakimg692
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Den gamla järnhandeln har fått en helrenovering och rummet var fräscht och trevligt. Sköna sängar och jättetrevlig personal. Frukosten var också den bra där ägg och bacon kom direkt från köket när så önskades.

Rekommenderas!

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack callek2017
Fredrik E, Ägare på Norrskedika Hotell - Gamla Järnhandeln, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2017

Hej,
tack för Ditt vänliga omdöme.
Fredrik

Omdömet skrevs 23 januari 2017

Den gamla järnhandeln har fått en renovering och uppgradering till hotell. Det är enkelt och sparsmakat men det är praktiskt rent och snyggt. Personalen är ytterst tillmötesgående och maten mycket bra. Lite överraskande med riktigt vällagad Thailändsk mat mitt ute på landet. Utmärkta råvaror utan konserveringsmedel.
Hela känslan är som att bo hemma hos någon

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack CoachHalmstad
Omdömet skrevs 1 oktober 2016

Rummet kunde jämföres med många 5 stjärniga hotellen. När jag kom hem på kvällarna, uppskattade jag, att jag inte behövde leta efter god matt. Att där var många kanaler på teven, om kunde njutas i den perfekta sängen, var en perfekt avslutning på dagen. Allt hade varit perfekt om personalen hade tömt askkoppen på balkongen innan de gav mig rummet. Tackar så mycket för allt och vi ses snart igen. Mvh
Jan

Rumstips: Rummen på bakre sidan är tystare
Datum för vistelsen: april 2016
  • Restyp: Reste ensam
Tack Jan W
Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Bodde här med våra hundar, vilket fungerade utmärkt. Mycket fina och fräscha rum. Utmärkt restarang med både husmanskost och asiatisk mat samt barservering. Och ägarens bemötande av gästerna var suveränt ,10+. Hit kommer vi gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack ChristerE618