Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 23 januari 2017

Den gamla järnhandeln har fått en renovering och uppgradering till hotell. Det är enkelt och sparsmakat men det är praktiskt rent och snyggt. Personalen är ytterst tillmötesgående och maten mycket bra. Lite överraskande med riktigt vällagad Thailändsk mat mitt ute på landet. Utmärkta råvaror utan konserveringsmedel.
Hela känslan är som att bo hemma hos någon

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack CoachHalmstad
Omdömet skrevs 1 oktober 2016

Rummet kunde jämföres med många 5 stjärniga hotellen. När jag kom hem på kvällarna, uppskattade jag, att jag inte behövde leta efter god matt. Att där var många kanaler på teven, om kunde njutas i den perfekta sängen, var en perfekt avslutning på dagen. Allt hade varit perfekt om personalen hade tömt askkoppen på balkongen innan de gav mig rummet. Tackar så mycket för allt och vi ses snart igen. Mvh
Jan

Rumstips: Rummen på bakre sidan är tystare
Datum för vistelsen: april 2016
  • Restyp: Reste ensam
Tack Jan W
Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Bodde här med våra hundar, vilket fungerade utmärkt. Mycket fina och fräscha rum. Utmärkt restarang med både husmanskost och asiatisk mat samt barservering. Och ägarens bemötande av gästerna var suveränt ,10+. Hit kommer vi gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack ChristerE618
Omdömet skrevs 22 augusti 2016 från mobil enhet

Fräsch och lagom stark thailändsk mat och nyskuren sallad samt hemlagat bröd. Kaffet serverat i egen pressobryggare. Mycket vänlig personal. Trevlig uteservering på trädäck. Vägen lite för nära men annars hade jag nog missat detta mysiga ställe :-)

Datum för vistelsen: augusti 2016
Restyp: Reste ensam
Tack TheSandyCat
Omdömet skrevs 10 juli 2016

Något oväntat kan du hitta en riktigt god Hamburgare ute på landet.Är du hungrig så beställ en" Barköburgare" beredd av lokala råvaror från en gård i närheten. Personlig service och riktigt gott kaffe efter maten

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Consax
Fredrik E, Ägare på Norrskedika Hotell - Gamla Järnhandeln, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2016

Tack för Ditt positiva omdöme. Välkommen tillbaka o smaka på t.ex. vår Thaimat.
Hälsningar
Fredrik