“Privat besök. ”
Omdöme om The LoCo

The LoCo
Rankad som nr 2 av 10 Restauranger i Gamla Uppsala

Mycket trevligt bemötande.. Lite olika rätter att dela.. Typ tapas men med andra smaker! Så gott! Återkommer helt klart!

Datum för besöket: maj 2021
Tack swan0227

Omdömet skrevs 26 september 2020

Grymt ställe i Uppsala C, bra käk, skön personal och bra drinkar MEN ingen espresso därav 4 stjärnor.

Datum för besöket: september 2020
Tack O1896KHsamh
Omdömet skrevs 18 september 2020

Maten är fantastisk, dock är servicen långsam och vi blev bortglömda ett flertal gånger. Bland annat serverades vattenkaraff men inga glas som vi bad om vid 2 tillfällen. Det slutade med att jag gick och hämtade glasen själv. Vi fick heller inte alla rätter vi beställde vilket slutade med att det tog sån tid att vi hoppade över dem i stället.

Datum för besöket: september 2020
Tack Micaela C
Omdömet skrevs 14 mars 2020 från mobil enhet

Allt är säkert super, men personalen är direkt otrevlig. fin lokal med bra musik. bra och centralt läge.

Datum för besöket: mars 2020
Tack 882nilsm
Omdömet skrevs 3 mars 2020

All mat vi beställde smakade bra! Särskilt gillade vi ädelostpizzan. Serveringspersonalen skulle kunna jobba lite på välkomnande och bemötande, men helt ok.

Datum för besöket: mars 2020
Tack limaga81

Resenärer som tittade på The LoCo tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Gamla Uppsala, Uppsala län

Besökt The LoCo? Berätta vad du tyckte!