“Bra ställe”
Omdöme om The LoCo

The LoCo
Rankad som nr 1 av 11 Restauranger i Gamla Uppsala

Grymt ställe i Uppsala C, bra käk, skön personal och bra drinkar MEN ingen espresso därav 4 stjärnor.

Datum för besöket: september 2020
Tack O1896KHsamh

Maten är fantastisk, dock är servicen långsam och vi blev bortglömda ett flertal gånger. Bland annat serverades vattenkaraff men inga glas som vi bad om vid 2 tillfällen. Det slutade med att jag gick och hämtade glasen själv. Vi fick heller inte alla rätter vi beställde vilket slutade med att det tog sån tid att vi hoppade över dem i stället.

Datum för besöket: september 2020
Tack Micaela C
Omdömet skrevs 14 mars 2020 från mobil enhet

Allt är säkert super, men personalen är direkt otrevlig. fin lokal med bra musik. bra och centralt läge.

Datum för besöket: mars 2020
Tack 882nilsm
Omdömet skrevs 3 mars 2020

All mat vi beställde smakade bra! Särskilt gillade vi ädelostpizzan. Serveringspersonalen skulle kunna jobba lite på välkomnande och bemötande, men helt ok.

Datum för besöket: mars 2020
Tack limaga81
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Hade inga större förväntningar men glatt överraskad. Har en del matallergier o det var inga problem. Fick prata direkt med kocken. Stort heder åt er inte vanligt med sånt bemötande. Jag återkommer med mitt gäng.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Iablom

Resenärer som tittade på The LoCo tittade också på

Uppsala, Uppsala län

Gamla Uppsala, Uppsala län

Besökt The LoCo? Berätta vad du tyckte!