eDreams
StayForLong
Priceline
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 7 juni 2021 från mobil enhet

10/10. Vilken service och bemötande!
Otroligt trevligt värdpar, vi kom på em och hade inte bokat middag så det var tyvärr fullt, jag frågade om vi kunde få någon macka på kvällen då vi åkt mc hela dagen - inga problem! Kocken slängde ihop några dundermackor med renkött och massa gott på. På toppen av det hade han även rört ihop en skål med gubbröra med hårt bröd.
Vi satt i solnedgången med underbar utsikt och blev servade med kyl dryck utan att vara påflugen eller ”säljande”. Oerhört uppskattat!

Bra frukost! Finns något för alla!

Vi fick även masa tips på vad som fanns att göra och se i omnejd.

Det enda ”negativa” var kudden - högst subjektivt såklart. Men jag hade gärna sett två varianter kuddar. Jag vet, det är ett bb men jag måste anmärka på något - på denna annars fläckfria vistelse.

/ 2 mc-gubbar + 1 mc-ungdom

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Sherpa59132883839
Omdömet skrevs 6 juni 2021 från mobil enhet

Vi besökte Knappgården och Fulufjället under helgen och vilken otroligt bra helg det blev! Efter en vandring på Jaktfalksstigen och lite fiske (som Annika tipsade om) blev vi otroligt väl mottagna av Annika och Kjelle på Knappgården. Solen sken och Annika serverade oss ett glas iskallt vitt med utsikt över sjön och Städjan. Vi fick ett jättebra och stort familjerum. Alla fick sova i en bra säng, 2 vuxna o 3 barn. Till barnens glädje så fanns det ett ”lekrum” i källaren med pingisbord och biljardbord. Vi vuxna fick gott om egentid :) och alla njöt i fulla drag av den otroligt goda trerättersmiddagen som Kjelle lagat. Frukosten med hembakt bröd och en hel rad överraskningar satte pricken över i:et. Stort tack! Vi ser fram emot att komma tillbaka!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Tofta2010
Annika Andersson, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2021

Tack familjen för ett trevligt besök. Så kul att pingisrummet blev uppskattat och även utsikten och det övriga förstås!
Välkomna åter, det finns mera att uppleva i området!

Omdömet skrevs 5 april 2021 från mobil enhet

En helt fantastiskt god trerättersmiddag med goda viner till. Hatten av till kocken. Lägg till superservice så blir upplevelsen magisk. Har du möjlighet att äta där är det något du bör göra. Detta var inte första gången och definitivt inte sista.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack peterwidoff

Tack för beröm och trevligt besök! Vi slickar i oss och ser fram emot nästa gång vo fått se er här!

Omdömet skrevs 14 mars 2021 från mobil enhet

En genuin dalagård med ett värdpar som bjuder på det allra bästa från utsökt mat tillagad med kärlek till egenpreparerat milspår i magiskt myrlandskap. Det här är ett ställe för matintresserade skidåkare och vandrare som letar efter det lilla extra.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack anntiv

Tack för en bra och snäll recension! Vi hoppas att området och Knappgården ger mersmak!

Omdömet skrevs 5 januari 2021

Supermysigt ställe med fantastisk mat. Kan varmt rekommenderas.
Vi bodde i ett djurrum och det var rent och mysigt. Nyrenoverade badrum,härliga kuddar och täcke. Kjelle och Annika som driver och äger knappgården är vänliga och levererar alltid hög service. Kjelle är dessutom en fantastisk kock som lagar all mat som serveras.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack LinneaM41

Tack för en fin recension och ett väldigt trevligt besök!