eDreams
StayForLong
Priceline
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 5 april 2021 från mobil enhet

En helt fantastiskt god trerättersmiddag med goda viner till. Hatten av till kocken. Lägg till superservice så blir upplevelsen magisk. Har du möjlighet att äta där är det något du bör göra. Detta var inte första gången och definitivt inte sista.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack peterwidoff
Annika Andersson, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tack för beröm och trevligt besök! Vi slickar i oss och ser fram emot nästa gång vo fått se er här!

Omdömet skrevs 14 mars 2021 från mobil enhet

En genuin dalagård med ett värdpar som bjuder på det allra bästa från utsökt mat tillagad med kärlek till egenpreparerat milspår i magiskt myrlandskap. Det här är ett ställe för matintresserade skidåkare och vandrare som letar efter det lilla extra.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack anntiv

Tack för en bra och snäll recension! Vi hoppas att området och Knappgården ger mersmak!

Omdömet skrevs 5 januari 2021

Supermysigt ställe med fantastisk mat. Kan varmt rekommenderas.
Vi bodde i ett djurrum och det var rent och mysigt. Nyrenoverade badrum,härliga kuddar och täcke. Kjelle och Annika som driver och äger knappgården är vänliga och levererar alltid hög service. Kjelle är dessutom en fantastisk kock som lagar all mat som serveras.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack LinneaM41

Tack för en fin recension och ett väldigt trevligt besök!

Omdömet skrevs 23 december 2020

Vi planerade att vandra på Fulufjället på min 65-årsdag, och önskade övernatta i närheten. Blev tipsade om Knappgården, och tog kontakt med värdparet. Sent ute, redan fullbokat, men … det helt fantastiska värdparet med vänkrets lyckades på något sätt, fråga mig inte hur, trolla fram både extra utrymme i matsalen samt extra personal som såg till att det blev en riktigt lyxig, och samtidigt familjär, tillställning. Vilken fin överraskning! Vårt rum var stort, fint inrett och fräscht, och frukostbuffén var bland de finaste vi upplevt. Vi fick även tips om var vi kunde göra utflykter för att hitta hjortron. Till och med det blev en succé. Vi kunde plocka våra första hjortron någonsin. Stort tack till värdparet för detta fantastiska dygn! Vi ser fram emot att komma till Knappgården igen. Eric & Marie

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack ericsA9186YY
Annika Andersson, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2021

Tack för en väldigt fin och snäll recension! Så roligt att höra att ni har goda minnen från födelsedagsfirandet och Knappgården!
Hjärtligt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 1 december 2020 från mobil enhet

En pärla i fjällvärlden! Gammaldags pensionat med mycket trevlig och tillmötesgående personal. Fantastisk mat med fina råvaror och en genuint välkomnande stämning. Perfekt för en avkopplande helg i fjällen.
Björn

Datum för vistelsen: december 2020
Tack Bjornla

Tack för en fin recension! Välkommen åter på en avkopplande helg!