Vi planerade att vandra på Fulufjället på min 65-årsdag, och önskade övernatta i närheten. Blev tipsade om Knappgården, och tog kontakt med värdparet. Sent ute, redan fullbokat, men … det helt fantastiska värdparet med vänkrets lyckades på något sätt, fråga mig inte hur, trolla fram både extra utrymme i matsalen samt extra personal som såg till att det blev en riktigt lyxig, och samtidigt familjär, tillställning. Vilken fin överraskning! Vårt rum var stort, fint inrett och fräscht, och frukostbuffén var bland de finaste vi upplevt. Vi fick även tips om var vi kunde göra utflykter för att hitta hjortron. Till och med det blev en succé. Vi kunde plocka våra första hjortron någonsin. Stort tack till värdparet för detta fantastiska dygn! Vi ser fram emot att komma till Knappgården igen. Eric & Marie

Tack ericsA9186YY
Omdömet skrevs 1 december 2020 från mobil enhet

En pärla i fjällvärlden! Gammaldags pensionat med mycket trevlig och tillmötesgående personal. Fantastisk mat med fina råvaror och en genuint välkomnande stämning. Perfekt för en avkopplande helg i fjällen.
Björn

Datum för vistelsen: december 2020
Tack Bjornla
Omdömet skrevs 29 september 2020 från mobil enhet

Vill du bo i en uråldrig dalagård med fantastiska vyer över fjällvärlden? Då ska du boka in dig på Knappgårdens pensionat. Ett riktigt drömställe. Här blir du verkligen ompysslad av ägarparet Annika och Kjell. Alltifrån utflyktstips i området till att få avnjuta en fantastisk trerättersmiddag på kvällen i storstugan.

Tack 905anitae
Annika Andersson, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2020

Tack för en fin recension! Vi är glada att hör att du trivts hos oss. Vi hoppas på återseende!

Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

En underbar helg med god mat, bra tips för lite fjällvandring och trevlig atmosfär.
Annika har alltid goda råd för att dagsturen ska bli bra och Kjelle lagar fantastiskt god mat. En oslagbar kombination!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack SwedCouple

Tack för en fin recension! Roligt att höra att ni haft det bra här, Hjärtligt välkomna åter!

Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastisk gård med väldigt trevlig personal. Väldigt prisvänligt boende överlag.Bra nära till aktiviteter för den som vill besöka bergen eller vattenfallet njupeskär.

Väldigt bra överlag. Full pott av mig.

Tack Joaqim83

Tack för ett fint omdöme! Så roligt att höra att du trivts hör hos oss. Hjärtligt välkommen åter!