Omdömet skrevs 29 september 2020 från mobil enhet

Vill du bo i en uråldrig dalagård med fantastiska vyer över fjällvärlden? Då ska du boka in dig på Knappgårdens pensionat. Ett riktigt drömställe. Här blir du verkligen ompysslad av ägarparet Annika och Kjell. Alltifrån utflyktstips i området till att få avnjuta en fantastisk trerättersmiddag på kvällen i storstugan.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 905anitae
Annika Andersson, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2020

Tack för en fin recension! Vi är glada att hör att du trivts hos oss. Vi hoppas på återseende!

Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

En underbar helg med god mat, bra tips för lite fjällvandring och trevlig atmosfär.
Annika har alltid goda råd för att dagsturen ska bli bra och Kjelle lagar fantastiskt god mat. En oslagbar kombination!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack SwedCouple

Tack för en fin recension! Roligt att höra att ni haft det bra här, Hjärtligt välkomna åter!

Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastisk gård med väldigt trevlig personal. Väldigt prisvänligt boende överlag.Bra nära till aktiviteter för den som vill besöka bergen eller vattenfallet njupeskär.

Väldigt bra överlag. Full pott av mig.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Joaqim83

Tack för ett fint omdöme! Så roligt att höra att du trivts hör hos oss. Hjärtligt välkommen åter!

Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Ett idylliskt hotell med väldigt mycket personlighet och hjärta. Ett hotell som är perfekt för den aktiva familjen som vill uppleva mycket på semestern. Kändes riktigt lyxigt att komma tillbaka
efter en hel dag med äventyr och få äta trerättersmiddag med gott vin till. Vi bodde i en stuga med tillhörande kök och vardagsrum där hela familjen med hund hade gott om plats. Knappgården rekommenderar vi gärna vidare.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Karinannaalmqvist

Tack för en fin recension! Så härligt att höra att ni är nöjda med vistelsen. Hjärtligt välkomna åter!

Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Knapegården är fantastiskt. Vi var här 4 dygn i juli. Stora välstädade rum med pentry. Jättetrevliga ägare som kom med bra utflyktstips. Bästa frukostbuffén som vi också gjorde lunchpaket av till en bra kostnad. Bäst av allt var middagen. Vi åt trerättersmiddagar två av kvällarna men så här i efterskott ångrar vi att vi inte åt där varje kväll. Det enda som är säkert är att vi kommer tillbaka. Passar lika bra på vintern då det finns både längd och utförsåkning i närområdet.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Infoufot

Tack för en väldigt fin recension! Vi ser fram emot att ni kommer tillbaka!