Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

En underbar helg med god mat, bra tips för lite fjällvandring och trevlig atmosfär.
Annika har alltid goda råd för att dagsturen ska bli bra och Kjelle lagar fantastiskt god mat. En oslagbar kombination!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack SwedCouple
Annika Andersson, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack för en fin recension! Roligt att höra att ni haft det bra här, Hjärtligt välkomna åter!

Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastisk gård med väldigt trevlig personal. Väldigt prisvänligt boende överlag.Bra nära till aktiviteter för den som vill besöka bergen eller vattenfallet njupeskär.

Väldigt bra överlag. Full pott av mig.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Joaqim83

Tack för ett fint omdöme! Så roligt att höra att du trivts hör hos oss. Hjärtligt välkommen åter!

Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Ett idylliskt hotell med väldigt mycket personlighet och hjärta. Ett hotell som är perfekt för den aktiva familjen som vill uppleva mycket på semestern. Kändes riktigt lyxigt att komma tillbaka
efter en hel dag med äventyr och få äta trerättersmiddag med gott vin till. Vi bodde i en stuga med tillhörande kök och vardagsrum där hela familjen med hund hade gott om plats. Knappgården rekommenderar vi gärna vidare.

1  Tack Karinannaalmqvist

Tack för en fin recension! Så härligt att höra att ni är nöjda med vistelsen. Hjärtligt välkomna åter!

Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Knapegården är fantastiskt. Vi var här 4 dygn i juli. Stora välstädade rum med pentry. Jättetrevliga ägare som kom med bra utflyktstips. Bästa frukostbuffén som vi också gjorde lunchpaket av till en bra kostnad. Bäst av allt var middagen. Vi åt trerättersmiddagar två av kvällarna men så här i efterskott ångrar vi att vi inte åt där varje kväll. Det enda som är säkert är att vi kommer tillbaka. Passar lika bra på vintern då det finns både längd och utförsåkning i närområdet.

Tack Infoufot

Tack för en väldigt fin recension! Vi ser fram emot att ni kommer tillbaka!

Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Värdparet är helt underbara! Berättar och tipsar om vad man göra. Maten obeskrivligt god: laxtartar, älginnanlår och jordgubbar. Enkla, men trevlig rum. Sköna sängar. Och en underbar utsikt! Finns bastu i källaren, och pingisbord, biljardbord (lite mindre) samt några spel.

Tack Bjorne17

Tack för ett informativt och snällt omdöme! Va roligt att du gillade Knappgården, precis som vi gör. Välkommen åter!
Kjell & Annika