Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Knapegården är fantastiskt. Vi var här 4 dygn i juli. Stora välstädade rum med pentry. Jättetrevliga ägare som kom med bra utflyktstips. Bästa frukostbuffén som vi också gjorde lunchpaket av till en bra kostnad. Bäst av allt var middagen. Vi åt trerättersmiddagar två av kvällarna men så här i efterskott ångrar vi att vi inte åt där varje kväll. Det enda som är säkert är att vi kommer tillbaka. Passar lika bra på vintern då det finns både längd och utförsåkning i närområdet.

Tack Infoufot
Annika Andersson, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack för en väldigt fin recension! Vi ser fram emot att ni kommer tillbaka!

Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Värdparet är helt underbara! Berättar och tipsar om vad man göra. Maten obeskrivligt god: laxtartar, älginnanlår och jordgubbar. Enkla, men trevlig rum. Sköna sängar. Och en underbar utsikt! Finns bastu i källaren, och pingisbord, biljardbord (lite mindre) samt några spel.

Tack Bjorne17

Tack för ett informativt och snällt omdöme! Va roligt att du gillade Knappgården, precis som vi gör. Välkommen åter!
Kjell & Annika

Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Kananfräsha rum, bemötande o service top notch. En härligt varm miljö so känns otroligg välkommnande och varm. Helt klart Kjelles o Annikas förtjänst. Fabulösa trerätters middagar, magiskt o måste upplevas.

Tack 331miam

Tack för en fin recension. Så härligt att höra att du var nöjd med Knappgården och oss! Vi hoppas på återseende!

Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

Återigen har vi haft ett fantastiskt bemötande av Annika och Kjelle. Servicen och den familjära bemötandet är outstanding. Maten är av hög kvalite och med lokala råvaror. Super gott och vi rekommenderar varmt alla att komma hit och få en upplevelse ni inte glömmer.

Tack 670helenew

Tack för en fin recension! Va roligt att ni är nöjda med besöket här. Välkomna åter!

Omdömet skrevs 6 juni 2020

Morsdagsfirande var en otroligt fin upplevelse på alla vis! Att vid ankomsten kunna skåda mot fjällen i Idre området i det fantastiskt fina vädret. Städjan reste sig magiskt i de sista snödrivorna som vi kunde se.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack 245olag

Tack för en fin recension! Va roligt att ni var nöjda med Mors dags-firandet här! Vi tyckte också att det var en trevlig start på sommarsäsongen. Vi hoppas att ni kommer tillbaka på Mors dags eller vid ett annat tillfälle!