eDreams
Agoda.com
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Kananfräsha rum, bemötande o service top notch. En härligt varm miljö so känns otroligg välkommnande och varm. Helt klart Kjelles o Annikas förtjänst. Fabulösa trerätters middagar, magiskt o måste upplevas.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 331miam
Annika Andersson, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2020

Tack för en fin recension. Så härligt att höra att du var nöjd med Knappgården och oss! Vi hoppas på återseende!

Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

Återigen har vi haft ett fantastiskt bemötande av Annika och Kjelle. Servicen och den familjära bemötandet är outstanding. Maten är av hög kvalite och med lokala råvaror. Super gott och vi rekommenderar varmt alla att komma hit och få en upplevelse ni inte glömmer.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 670helenew

Tack för en fin recension! Va roligt att ni är nöjda med besöket här. Välkomna åter!

Omdömet skrevs 6 juni 2020

Morsdagsfirande var en otroligt fin upplevelse på alla vis! Att vid ankomsten kunna skåda mot fjällen i Idre området i det fantastiskt fina vädret. Städjan reste sig magiskt i de sista snödrivorna som vi kunde se.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack 245olag

Tack för en fin recension! Va roligt att ni var nöjda med Mors dags-firandet här! Vi tyckte också att det var en trevlig start på sommarsäsongen. Vi hoppas att ni kommer tillbaka på Mors dags eller vid ett annat tillfälle!

Omdömet skrevs 1 januari 2020

Jättefina rum och jättebra mat. Som en stjärnkrog i innerstan fast med utsikt över fjäll och närhet till naturen. Utöver fantastisk service och möjlighet till härliga utflykter fick vi även lära känna den bedårande lilla hunden Maja.

Vi kommer garanterat komma tillbaka!

Hälsningar familjen Malmqvist

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 888lydial
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2020

Tack familjen Malmqvist för ett mycket trevligt besök och för ett fint omdöme! Maja tackar speciellt för härliga utflykter. På återseende!

Omdömet skrevs 21 september 2019

Kommentar från 2 helnöjda värmlänningar "Det kann int bli bätter".
Fantastiskt mottagande, fräscha och rena rum, varm atmosfär och för att inte glömma den vällagade goda maten. Vi kommer mer än gärna tillbaka till er, Annika och Kjelle, nästa sommar.

Datum för vistelsen: augusti 2019
2  Tack KjellDubbelve
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 7 december 2019

Tack för en flott recension! Så trevligt med besöket, välkommen åter!