TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 21 september 2019

Kommentar från 2 helnöjda värmlänningar "Det kann int bli bätter".
Fantastiskt mottagande, fräscha och rena rum, varm atmosfär och för att inte glömma den vällagade goda maten. Vi kommer mer än gärna tillbaka till er, Annika och Kjelle, nästa sommar.

Datum för vistelsen: augusti 2019
2  Tack KjellDubbelve
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 7 december 2019

Tack för en flott recension! Så trevligt med besöket, välkommen åter!

Omdömet skrevs 12 augusti 2019

Fantastisk god mat rymliga rum. mycket trevliga ägare och personal. fint läge utsikt ut över Dalarfjällen. duschutrymme som nytt, schampo fans gemytligt område som man bara njöt av. rent och fräscht. inte sista gången man besöker detta ställe.

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack ceKjeller

Tack för en fin recension och ett trevligt besök!
Välkommen åter!

Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Ett fantastiskt fin B&B med en hög standard, nytt fräsch badrum där både tvål och schampo fanns i var rum.

Otroligt god mat och fantastiskt värdpar.
Vi reste med hund och fick tips på promenad/ rastrundor som gick runt området.

Hit kommer vi gärna tillbaka✌️

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack DaisyKvick
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2019

Tack för ett trevligt besök och en fin recension! Vi ser fram emot att ni kommer tillbaka!

Omdömet skrevs 21 juni 2019 från mobil enhet

Jättebra bemötande och fantastiskt god mat i en trivsam miljö.
Efter en dags vandring runt Njupeskärs vattenfall så övernattade vi här.
En varm bastu mötte oss när vi kom fram efter vandringen, och en god trerätters middag gjort på närodlade och lokala råvaror.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 982johane
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2019

Tack för ett trevligt besök och en fin recension!
Kjell & Annika

Omdömet skrevs 1 mars 2019 från mobil enhet

Vilken mat! Tre rätter i fin balans. En ren njutning till smak och utseende. Bemötandet personligt och mycket trevligt. Vi lyckades tränga in oss på en ny bokning trots fullt hus. Vi måste bara tillbaka! Tack för en riktigt bra matupplevelse.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack IngridSweden
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2019

Tack Ingrid för ett trevligt besök och för att du tog dig tid att ge oss en fin recension! Hjärtligt välkomna åter!