Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Ett fantastiskt fin B&B med en hög standard, nytt fräsch badrum där både tvål och schampo fanns i var rum.

Otroligt god mat och fantastiskt värdpar.
Vi reste med hund och fick tips på promenad/ rastrundor som gick runt området.

Hit kommer vi gärna tillbaka✌️

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack DaisyKvick
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2019

Tack för ett trevligt besök och en fin recension! Vi ser fram emot att ni kommer tillbaka!

Omdömet skrevs 21 juni 2019 från mobil enhet

Jättebra bemötande och fantastiskt god mat i en trivsam miljö.
Efter en dags vandring runt Njupeskärs vattenfall så övernattade vi här.
En varm bastu mötte oss när vi kom fram efter vandringen, och en god trerätters middag gjort på närodlade och lokala råvaror.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 982johane
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2019

Tack för ett trevligt besök och en fin recension!
Kjell & Annika

Omdömet skrevs 1 mars 2019 från mobil enhet

Vilken mat! Tre rätter i fin balans. En ren njutning till smak och utseende. Bemötandet personligt och mycket trevligt. Vi lyckades tränga in oss på en ny bokning trots fullt hus. Vi måste bara tillbaka! Tack för en riktigt bra matupplevelse.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack IngridSweden
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2019

Tack Ingrid för ett trevligt besök och för att du tog dig tid att ge oss en fin recension! Hjärtligt välkomna åter!

Omdömet skrevs 2 januari 2019 från mobil enhet

Vi bodde i en jättemysig stuga med eget kök och pentry. Firade nyår här och i erbjudandet ingick halvpension. Både frukost och middag var väldigt goda och smakfullt ordnade. Det känns som ägarna är väldigt måna om att man ska trivas vilket är ett stort plus.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack L4431BVdavidj
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2019

Tack David för en fin recension! Trevligt att ha er här i nyår och det är klart att vi vill att våra gäster ska trivas! Vi känner ju att vi är lyckligt lottade som bara får trevliga, naturintresserade och lagom äventyrslystna människor hit till oss på Knappgården. Bästa betyget vi kan få är ju när gäster kommer tillbaka! Hjärtligt välkomna åter!

Omdömet skrevs 8 december 2018 från mobil enhet

Ätit julbord med släkten 12 Pers för andra året på rad å blir även nästa år så klart godaste julbordet jag ätit med allt från älg björ rådjur ren gris vildsvin revbensspjäll massa olika inlagda sillar wow så jäkla gott vore olagligt att missa knappgårdens julbord och det är suverän personal som är otroligt trevliga och dom har fina rum att hyra mm mm, en smakupplevelse INGEN får missa tack knappgården för ett fantastiskt julbord i år igen syns nästa år igen

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Resandefot1488
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2018

Oj, Tack för en väldigt snäll recension! Så roligt att ni är nöjda med oss och med julmaten, och allra viktigast att ni trivs och vill komma tillbaka! Hjärtligt välkomna! TACK!