Omdömet skrevs 1 mars 2019 från mobil enhet

Vilken mat! Tre rätter i fin balans. En ren njutning till smak och utseende. Bemötandet personligt och mycket trevligt. Vi lyckades tränga in oss på en ny bokning trots fullt hus. Vi måste bara tillbaka! Tack för en riktigt bra matupplevelse.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack IngridSweden
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2019

Tack Ingrid för ett trevligt besök och för att du tog dig tid att ge oss en fin recension! Hjärtligt välkomna åter!

Omdömet skrevs 2 januari 2019 från mobil enhet

Vi bodde i en jättemysig stuga med eget kök och pentry. Firade nyår här och i erbjudandet ingick halvpension. Både frukost och middag var väldigt goda och smakfullt ordnade. Det känns som ägarna är väldigt måna om att man ska trivas vilket är ett stort plus.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack L4431BVdavidj
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2019

Tack David för en fin recension! Trevligt att ha er här i nyår och det är klart att vi vill att våra gäster ska trivas! Vi känner ju att vi är lyckligt lottade som bara får trevliga, naturintresserade och lagom äventyrslystna människor hit till oss på Knappgården. Bästa betyget vi kan få är ju när gäster kommer tillbaka! Hjärtligt välkomna åter!

Omdömet skrevs 8 december 2018 från mobil enhet

Ätit julbord med släkten 12 Pers för andra året på rad å blir även nästa år så klart godaste julbordet jag ätit med allt från älg björ rådjur ren gris vildsvin revbensspjäll massa olika inlagda sillar wow så jäkla gott vore olagligt att missa knappgårdens julbord och det är suverän personal som är otroligt trevliga och dom har fina rum att hyra mm mm, en smakupplevelse INGEN får missa tack knappgården för ett fantastiskt julbord i år igen syns nästa år igen

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Resandefot1488
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2018

Oj, Tack för en väldigt snäll recension! Så roligt att ni är nöjda med oss och med julmaten, och allra viktigast att ni trivs och vill komma tillbaka! Hjärtligt välkomna! TACK!

Omdömet skrevs 15 augusti 2018

En utflykt till Njupeskär ledde oss till detta fina ställe. Vi var ju tvugna att övernatta någonstans. Min dotter hittade Knappgården där de med öppna armar tog emot en stor familj med flera barn samt hund. Vi fick två fina rum med jättesköna sängar. En otroligt god trerätters middag och en fantastisk frukost. Jag brukar bedöma frukosten efter croissanten. Croissanten här var perfekt precis som allt annat. Ett jättetrevligt par som drev stället, fin service och en fantastisk utsikt. Den som ska på utflykt till Njupeskär ska inte missa Knappgården. Väl värt en omväg.

Datum för vistelsen: augusti 2018
1  Tack Lyckligt_gift
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2019

Tack, Vilken fin recension! Va roligt att ni blev positivt överraskade! Ja, vi tycker också att vi har det perfekta utgångsläget för ett besök i Fulufjället Nationalpark och Njupeskär, Sveriges högsta vattenfall, och även för att upptäcka mer av Norra Dalarnas Fjällvärld. T ex Städjan och Nipfjället, fäbodkultur, och fina skogs och fjällvandringar. Det finns mer att se, så vi hoppas på återseende!

Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Knappgården i Särna är en pärla med fantastiska omgivningar. Annica och Kjelle bjuder på en varm, familjär känsla och tipsar om traktens olika ställen. Maten är av toppklass, Kjelles trerättersmiddag är en höjdare! Vi lär komma tillbaka !
Cissi och Alex

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack ceciliaf679
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2019

Tack för en fin recension! Vi ser fram emot återseende!