Omdömet skrevs 8 december 2018 från mobil enhet

Ätit julbord med släkten 12 Pers för andra året på rad å blir även nästa år så klart godaste julbordet jag ätit med allt från älg björ rådjur ren gris vildsvin revbensspjäll massa olika inlagda sillar wow så jäkla gott vore olagligt att missa knappgårdens julbord och det är suverän personal som är otroligt trevliga och dom har fina rum att hyra mm mm, en smakupplevelse INGEN får missa tack knappgården för ett fantastiskt julbord i år igen syns nästa år igen

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Resandefot1488
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2018

Oj, Tack för en väldigt snäll recension! Så roligt att ni är nöjda med oss och med julmaten, och allra viktigast att ni trivs och vill komma tillbaka! Hjärtligt välkomna! TACK!
Kjelle & Annika

Omdömet skrevs 15 augusti 2018

En utflykt till Njupeskär ledde oss till detta fina ställe. Vi var ju tvugna att övernatta någonstans. Min dotter hittade Knappgården där de med öppna armar tog emot en stor familj med flera barn samt hund. Vi fick två fina rum med jättesköna sängar. En otroligt god trerätters middag och en fantastisk frukost. Jag brukar bedöma frukosten efter croissanten. Croissanten här var perfekt precis som allt annat. Ett jättetrevligt par som drev stället, fin service och en fantastisk utsikt. Den som ska på utflykt till Njupeskär ska inte missa Knappgården. Väl värt en omväg.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Lyckligt_gift
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Knappgården i Särna är en pärla med fantastiska omgivningar. Annica och Kjelle bjuder på en varm, familjär känsla och tipsar om traktens olika ställen. Maten är av toppklass, Kjelles trerättersmiddag är en höjdare! Vi lär komma tillbaka !
Cissi och Alex

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Cecilia F
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Knappgården har ett fantastiskt trevligt värdpar, mysiga byggnader, högt läge, vacker utsikt över landskapet och på toppen av detta oerhört god mat. Barnen uppskattade även källaren med biljard, pingis, vossbollspel och massor med brädspel. Vi hann inte utnyttja alla möjligheter till aktiviteter som fanns i närheten men blev väldigt sugna på att komma tillbaka och tillbringa mer tid här. Vi bodde i den mycket rymliga stugan och sov som stockar i de sköna sängarna med duntäcken. Tack för att vår oplanerade övernattning pga bilhaveri istället blev en av höjdpunkterna på semestern.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack annamiajohansson
Omdömet skrevs 5 juli 2018

Väldigt trevligt och serviceinriktat värdpar. Mycket fin frukost med lokala produkter, hembakat bröd och allt man kan önska sig. Vi åt en fantastisk middag med förrätt och efterrätt där allt höll mycket hög klass. Enkla men trevliga rum med bra sängar. Vi är helnöjda!

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Agneta A