Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Knappgården i Särna är en pärla med fantastiska omgivningar. Annica och Kjelle bjuder på en varm, familjär känsla och tipsar om traktens olika ställen. Maten är av toppklass, Kjelles trerättersmiddag är en höjdare! Vi lär komma tillbaka !
Cissi och Alex

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Cecilia F
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Knappgården har ett fantastiskt trevligt värdpar, mysiga byggnader, högt läge, vacker utsikt över landskapet och på toppen av detta oerhört god mat. Barnen uppskattade även källaren med biljard, pingis, vossbollspel och massor med brädspel. Vi hann inte utnyttja alla möjligheter till aktiviteter som fanns i närheten men blev väldigt sugna på att komma tillbaka och tillbringa mer tid här. Vi bodde i den mycket rymliga stugan och sov som stockar i de sköna sängarna med duntäcken. Tack för att vår oplanerade övernattning pga bilhaveri istället blev en av höjdpunkterna på semestern.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack annamiajohansson
Omdömet skrevs 5 juli 2018

Väldigt trevligt och serviceinriktat värdpar. Mycket fin frukost med lokala produkter, hembakat bröd och allt man kan önska sig. Vi åt en fantastisk middag med förrätt och efterrätt där allt höll mycket hög klass. Enkla men trevliga rum med bra sängar. Vi är helnöjda!

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Agneta A
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Efter en vecka på Knappgården kan jag varmt rekommendera det. Man tar sig snabbt till backarna och spåren i Idre och Fjätervålen. Maten är fantastiskt god, bästa trerättsmiddagarna i Dalarna. Rummen är mysiga och tillgången till bastu och rum för biljard, pingis mm höjer betyget till topp!

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack thomasbodstrom
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 3 juni 2018

Tack Thomas för ett positivt omdöme och ert trevliga besök här. Vi hoppas på återseende!
Kjelle & Annika

Omdömet skrevs 20 februari 2018

Underbar stämning, finaste frukosten och trerätters med bästa råvaror. Välutrustade rum, sköna sängar, mycket rent och fräscht på alla sätt. Toppklass för hela familjen (vuxna barn)! Vi fick fina tips av Annika och Kjelle om aktiviteter och besöksmåll så vi återkommer helt klart till Knappgården!

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack JonasB1733
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2018

Tack Familjen B! Det var mycket trevligt att ha er här och tack för att ni skrivit ett så fint omdöme! Vi ser fram emot att se er här igen i olika årstider för nya upptäcktsfärder!
Kjelle & Annika