Omdömet skrevs 5 juli 2018

Väldigt trevligt och serviceinriktat värdpar. Mycket fin frukost med lokala produkter, hembakat bröd och allt man kan önska sig. Vi åt en fantastisk middag med förrätt och efterrätt där allt höll mycket hög klass. Enkla men trevliga rum med bra sängar. Vi är helnöjda!

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Agneta A
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Efter en vecka på Knappgården kan jag varmt rekommendera det. Man tar sig snabbt till backarna och spåren i Idre och Fjätervålen. Maten är fantastiskt god, bästa trerättsmiddagarna i Dalarna. Rummen är mysiga och tillgången till bastu och rum för biljard, pingis mm höjer betyget till topp!

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack thomasbodstrom
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 3 juni 2018

Tack Thomas för ett positivt omdöme och ert trevliga besök här. Vi hoppas på återseende!

Omdömet skrevs 20 februari 2018

Underbar stämning, finaste frukosten och trerätters med bästa råvaror. Välutrustade rum, sköna sängar, mycket rent och fräscht på alla sätt. Toppklass för hela familjen (vuxna barn)! Vi fick fina tips av Annika och Kjelle om aktiviteter och besöksmåll så vi återkommer helt klart till Knappgården!

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack JonasB1733
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2018

Tack Familjen B! Det var mycket trevligt att ha er här och tack för att ni skrivit ett så fint omdöme! Vi ser fram emot att se er här igen i olika årstider för nya upptäcktsfärder!

Omdömet skrevs 27 november 2017 från mobil enhet

Ett så härligt ställe får inte missas, lugnt och skönt med fräscha och mysiga rum.
Otroligt god mat och ett väldigt trevligt par som driver Knappgården, tipsade oss om en fin vandring till Yxningåfallen.

Datum för vistelsen: juni 2017
2  Tack Malin G
Annika A, Ägare på Knappgården, svarade på det här omdömetSvarade 30 november 2017

Tack för ett fint omdöme! Roligt att ni också gillade vandringen till Yxningåfallet, som är ett lite mer udda besöksmål än områdets stora dragplåster som t ex Njupeskär. Roligt att hitta lite egna smultronställen! Hjärtligt välkomna åter för nya äventyr.

Omdömet skrevs 8 oktober 2017 från mobil enhet

Underbar vistelse på fina Knappgården i genuin och vacker miljö med fantastiska omgivningar. Utsökt mat, närproducerat från de härliga omgivningarna. Sköna sängar i vackra rum. Generöst värdpar som ger det lilla extra och får dig att trivas.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Rori Ö

Tack för ett fint omdöme, Rori! Trevligt att ha er här med fjällvandring i första snön!
Hjärtligt välkomna åter!