Omdömet skrevs 15 juni 2016 från mobil enhet

Trevligt, charmigt och personligt. Rakt igenom supertrevligt. Kanonmiddag. Frukosten fullt tillräcklig, huf många hotell erbjuder äggen kokta efter vars och ens smak och gröten serverad ala minut. Dessutom nybakat bröd

Datum för vistelsen: juni 2016
Restyp: Reste ensam
Tack PeppeEriksson
Omdömet skrevs 31 mars 2016 från mobil enhet

Vi behövde ett boende i närheten av Fjätervålen i väntan på att vi skulle få tillgång till vår stuga där. Knappgården ligger 20 minuter med bil från Fjätervålen. Mycket trevligt bemötande, bra rum med självhushåll. Rekommenderas varmt. Gav dessutom 15 procent rabatt på skidhyra och liftkort, vilket var en oväntad bonus.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack Jensmattias
Omdömet skrevs 30 mars 2016

Otroligt trevligt och kunnigt värdpar, kärleksfull service på alla plan. Har besökt Knappgården vid flertal tillfällen och aldrig blivit besviken. Uppfräschade rum. Och alldeles utsökt mat och väl tilltagen frukost med lokala specialiteter.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack Q5869XHannh
Omdömet skrevs 1 mars 2016

Tänk att det gömmer sig en så bra restaurang i lilla Särnaheden! Vi åt två trerättersmiddagar och allt var riktigt, riktigt gott. Det händer inte ofta. Dessutom var rummen välutrustade och trivsamma och sängarna bekväma. Värdparet, Linnea och Nigel, var både trevliga och angelägna om att vi skulle ha en bra vistelse. Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack Onepiecelibrarian
Omdömet skrevs 27 februari 2016 från mobil enhet

Mycket trevligt B&B! Rummen är fräsha och fyller väl behovet för några nätter. Frukosten var mycket god med lokala specialiteter och hembakat bröd. Personlig och gemytlig stämning. Vi stannade en natt på vägen till en längre sportlovsvistelse i Idre. perfekt med bara en halv timme kvar att köra till Idre efter frukosten!

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack torbj_rna630