Omdömet skrevs 21 oktober 2012

Sagolikt god mat kombinerat med vänlig, varm och personlig service i fantastisk naturmiljö ... Vad mer kan man önska? Knappgårdens fantastiska mat och service förgyllde vår konferens med ytterligare en oförglömlig dimension!!!

Datum för vistelsen: oktober 2012
2  Tack Kristina M
Omdömet skrevs 21 oktober 2012

En helg i september med mycket värme och omtanke från Linnéa och fantastisk mat tillagad av Nigel gjorde vår vistelse till en fin upplevelse. Sen går ju den storslagna naturen i omgivningarna inte av för hackor heller! Hit återvänder vi gärna.

Datum för vistelsen: september 2012
Tack Helena T
Omdömet skrevs 21 oktober 2012

En plats att återvända till.
Otroligt gott värdskap och fantastisk mat!
Bra för den lilla konferensen som vill ha naturen och lugnet inpå knuten.
Linnea och Nigel vinkade av oss nöjda, glada och mätta.

Datum för vistelsen: oktober 2012
Restyp: Reste i arbetet
Tack hahe_12
Omdömet skrevs 16 september 2012 från mobil enhet

Detta var vårt tredje besök hos Linnea och Nigel - första gången förlovade vi oss och denna gång bodde vi där för vår vigsel. Knappgården är som det hem vi inte kan ha i Göteborg och vi kommer alltid att vilja komma tillbaka. Linneas och Nigels omtanke om sina gäster är svårslagen, omgivningarna och den mycket höga standarden på maten gör Knappgården till en riktig pärla.

Tack, Linnea och Nigel, och på återseende!

Datum för vistelsen: september 2012
Tack Danielstighall
Omdömet skrevs 30 juli 2012

Var lite fundersam när jag bokade boendet på Knappgården....två nätter för att kunna njuta av Fulufjällets Nationalpark och Sveriges högsta vattenfall, Njupeskär.

Men vid ankomsten slogs all fundersamhet bort. Linnea gav oss ett varmt välkomnande och all information vi behövde. Vi hade bestämt oss för att bo med hotellstandard dvs med lakan och frukost inkluderat.

Rummen är inte världens lyxigaste utifrån ett vant hotellperspektiv från jobbet där jag reser en del. Men rummen var som en liten stuga...med sängar matbord, TV och ett litet pentry där man kan fixa med mat själv....och jämfört med att ligga i tält är det mycket ombonat.

Fantastisk frukost de två dagar vi var där. Dag två beställde vi middag på Knappgården, tillagad av Nigel och serverad av Linnea.....en trerätters och desserten med vaniljpannacotta med hemgjord hjortronsylt var fantastisk.

Kan rekommendera ett boende på Knappgården starkt.

Datum för vistelsen: juli 2012
Tack Fredriksson66