“Inte bra - ofräscht”
Omdöme om Njupeskärsserveringen - STÄNGD

Njupeskärsserveringen

Utifrån tidigare besök kan jag konstatera att Njupeskärsserveringen blivit sämre.

Beställde traditionsenligt två våffla med hjortronsylt. Ganska högt pris för en så enkel maträtt som våffla.

Grädden var inte äkta vispad utan från burk.

Serveringen kändes ofräsch massa smulor och kladd på dukarna från tidigare gäster.

Personalen var två skäggiga män i hip-hop kepsar och utan klädstil.

Tycker man kan förvänta sig mer. Stället var bättre för ett antal år sedan.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Fredriksson66

Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Efter ett besök vid Njupeskärsfallen, kandes det skönt att slå sig ner vid träbänkarna under parasollerna på utomhusserveringen, för en kopp kaffe och en glass !

Datum för besöket: juli 2021
Tack Erling G
Omdömet skrevs 4 juli 2020 från mobil enhet

Jättefint område med en härlig promenad till vattenfallet. Den mesta maten var OK till bra, men hustrun och jag beställde bakad potatis. Portionen var väl tilltagen men potatisen krävde tvåhandsfattning för att komma igenom.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack 16bengta
Omdömet skrevs 28 juni 2020 från mobil enhet

Ett ok ställe för att vila benen och fylla vattentankarna efter promenaden till vattenfallet. Gott om plats nu i coronatider.

Datum för besöket: juni 2020
Tack 607larsn
Omdömet skrevs 5 augusti 2019 från mobil enhet

Det fanns bra picknick möjligheter och även mat för alla åldrar. Både barnportioner, smårätter och lunch alternativ.
Bland souvenirer saknade jag dock de som är relaterade till just parken eller vattenfallet. Det fanns bara traditionella svenska souvenirer med älgar på

Datum för besöket: augusti 2019
Tack kukariamba

Resenärer som tittade på Njupeskärsserveringen tittade också på

Särna, Dalarnas län