Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com264 US$
Travelocity224 US$
eDreams264 US$
Orbitz.com224 US$
Hurb272 US$
Omdömet skrevs 15 september 2020

Helt magiskt bemötande från första sekunden! Servicen var verkligen på topp och kunde fixa allt om det uppstod några problem.

Hotellet har verkligen allt man kunde tänka sig, allt från vattenpark där stora som små kunde leka av sig, spa där man sedan kunde koppla av i en harmonisk atmosfär och sedan avnjuta goda måltider från morgon till kväll.

Poolområdet var även mer än bara ett poolområde då man från solstolen kunde blicka ut över det vackra botaniska trädgården hotellet hade.

Kan verkligen intyga att ni inte kommer bli besvikna på detta hotell då jag själv är väldigt kräsen. Detta är det självklara valet av hotell om ni ska till Side.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack alicemagnusson
Nashira Hotels, İşletme Sahibi på Nashira Resort Hotel & Aqua-Spa, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2020

Kära Lyxresaren78,
Det mest kraftfulla verktyget för att skapa din egen tripadvisor är att göra det lätt att förstå.
Vi strävar efter att hålla gästnöjdheten på högsta nivå med vår förståelse för kvalitetsservice.
Detta är det mest effektiva sättet att bli av med den röra du behöver.

Hälsningar,
Nashira Resort Hotel & Aqua-Spa

Omdömet skrevs 2 september 2020

Vi valde Nashira på grund av dess utmärkta läge och många pooler, vilken visade sig vara sant när vi väl kom fram- det var fantastiskt! Stora pooler, perfekt vattenpark, botanisk trädgård med massa underbara palmer överallt!

Maten var helt fantastisk och det fanns alltid något om man var hungrig. Hamburgare, korv med bröd, donuts, våfflor, pizza, pommes under nästa hela dagarna i snackbaren och stora fina buffér på kvällarna. Grillbuffe med fisk, kyckling, turkiska köttbullar varje kväll och mycket turkisk mat att smaka!

General Manager Göksel Demirel tog väl hand om oss under hela vår vecka och gav oss fantastisk service!

Vi kan varmt rekommendera Nashira!

Datum för vistelsen: september 2020
2  Tack BeaEriks

Kära BeaEriks,
Tack för att du sparar din dyrbara tid och delar dina semesterminnen med oss ​​på TripAdvisor.
Vi vill säga att vi alltid kommer att vara glada att ta emot dig på vårt hotell.

Hälsningar,
Nashira Resort Hotel & Aqua-Spa

Omdömet skrevs 8 augusti 2016

Rekommenderar inte denna hotell till någon!
Vi åt ute varje dag och gick ut 3 dagar tidigare än vad vi skulle göra!
Det var smutsigt i Matsalen, rummet, polerna och stranden ska vi inte ens prata om. Ja ALLT var jättedåligt. Finns knappast personal på Hotellet. Och dom personal som finns typ bojkottar och vill knappt jobba.
Realy bad!

Rumstips: Rekommenderar inte denna hotell till ens min fiende.
Datum för vistelsen: juli 2016
2  Tack Selle K
NashiraPR, Yönetici på Nashira Resort Hotel & Aqua-Spa, svarade på det här omdömetSvarade 27 oktober 2018

Dear Guest
Thank you for choosing our hotel and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
Thank you!
Best Regards,
NASHİRA HOTELS

Omdömet skrevs 5 november 2015

Bilder och recensioner skönmålar detta hotell men efter en vecka där nyligen kan jag bara konstatera att det inte levde upp till mina eller min familjs förväntningar. Poolerna var skräpiga, rummen slitna, dörrkort strulade konstant, maten OK men enformig men det värsta var ledningens nonchalans. Hotelldirektören behöver gå många kurser i hur man skall hantera missnöjda kunder och hand simpla grepp för att kollra bort diskussionen var bara pinsamma. Aldrig detta hotell igen för oss.

Rumstips: Inspektera efter fuktskador, brunt vatten i kranarna och livsfarliga elinstallationer...
Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack Björn F

Dear Guest
Thank you!
Best Regards,
NASHİRA HOTELS

Omdömet skrevs 4 juli 2014

Bokat ett rum med singelbäddar då jag och min 26-årig son skulle dela rum. Hamnade i smekmånadssviten.Då jag klagade satte de in en extrasäng i rummet. Upptäckte att det ej fanns dusch i badrummet utan en jacuzzi i sovrummet fick byta rum nästa dag . Min dotter med sambo o 10 månaders gammal baby fick ett rum utan ac sa till under hela dagen utan åtgärd , hade ca 30 grader varmt i rummet och fick byta rum 01 på natten , detta utan hjälp av otrevlig personal.
Nyckelkorten funkade ej fick byta 5 ggr. under veckan. Försökte få sen utcheckning som kompensation men det var ej att tänka på. En del personal i receptionen kunde ej engelska.
Vill dock framhäva 3 suveräna bartendrar Sezgin Onur, M.Sinaci och Mustafa Sanci de gjorde allt för att vi skulle ha det bra. I matsalen som var för bullrig att sitta i ( vi satt alltid ute på terassen ) och hade noll mysfaktor fanns en del servitörer som var serviceminded och gjorde det lilla extra för oss såsom blomsterstrött dukat bord. Tre stjärnor vore mer relevant. För övrigt så var det mycket fint poolområde. A'la cartrestaurangen åt vi i en kväll mot en serviceavgift på 5 euro p/p.av en middag på 4 rätter så var en rätt bra och det var köttet , entrecote samt kycklingfilén. Pannacottan var fryst , smaklös o rosa. Godare mat i ordinarie matsalen. Trist omgivning i stort sett bara hotell och skog. Vi var 13 personer familj o vänner som var tillsammans och vädret och baden samt sällskapet var väl det bästa med resan.

Datum för vistelsen: juni 2014
1  Tack Maja542014
gulhaver, Yönetici på Nashira Resort Hotel & Aqua-Spa, svarade på det här omdömetSvarade 6 juli 2014

Thanks for your recomendation