Omdömet skrevs 19 juni 2018

Detta hotell är uppdelat i flera hus, därav ett är nytt som är närmast poolen,vi bodde på de äldre delarna närmast gatan,vilket inte hade oss emot, rummen var enkla och funktionsdugliga, dock nackdel att duschkabinen hade trasiga skjutdörrar, blev blött på golven.

Bodde här: juni 2018
Tack Fredde S
Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Vi bodde på villa Olga både städerska och gårdskarl var otrevliga, städning 3ggr på två veckor det var synd att villa Olga var så bedrövligt för poolbaren och personalen där var jättetrevlig när vi klagade så hotade dom med polisen

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Hilmer4638
Omdömet skrevs 30 augusti 2017 från mobil enhet

Efter att ha läst alla omdömen om Irene Apartments så var det med spänning man checkade in.
Vi blev mött av kvinnan från receptionen som visade oss rummen och dess funktioner mm.
Rummet låg bredvid receptionen under markplan med en fin balkongen mot grannens trädgård( Doktorn i byn).
Sängarna var 2st hård enkelsängar som var ihopskjutna , det var gott om plats i sovrummet.
Ett litet pentry med spis , vattenkokare . Brödrost och kylskåp .
Toaletten var liten och trång samt att duschkabinens dörrar var trasiga så att det läkte ut vatten på golvet.
Varmvattnet var helt ok.

Sista dagen frågade vi om vi fick behålla rummet efter som vi hade sen transfer och det gick bra men till priset av 60€.

En sammanfattning:
Var ungefär som vi förväntade oss .
Vi har bott på bättre och även på sämre hotell än detta och rummen skiljer en hel del för paret vi hade med oss bodde en våning upp och deras rum hade genomgått en renovering med bl.a en fräschare toalett .

Omgivningen:
Hotellpoolen var utmärkt med bra service och trevlig personal.
Supermarket intill hotellet rekommenderas , hjälpsam och trevlig personal.

Vi hade några 100 meter till stranden efter en gata full med restauranger , barer och affärer .

Ett tips är att hyra moped el ATW och göra en tur i bergen eller någon annan strand.

Vi kommer att besöka byn igen och mycket möjligt att vi väljer Irene A även då.

Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack Stockiz
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Jag ger det dåliga omdömet mest för att ägaren, kvinnan i receptionenhelt saknade gästfrihet och känsla för service.
Hotellet bokades genom Ticket som lovade oss att bo vid poolen i den nya delen av hotellet. Detta ingick inte i
Apollos utbud visade det sig. Vi bodde utmed den hårt trafikerade gatan. Luftkonditioneringen fungerade inte och vi fick byta rum. Ok allt kan gå sönder, men hotellägaren verkade tycka att vi var besvärliga och bad inte ens om ursäkt för att vi hade besväret att byta rum till en annan våning än övriga ressällskapet. Vi fick dessutom betala för ac hela veckan. När vi checkade ut ville kvinnan inte kännas vid att vi inte använt ac hela veckan!
Köksutrustningen mycket spartansk. 3 glas, 2 tsk, 3 små kaffekoppar. Ingen brödkniv eller stekspade t ex.
Ingen vattenskada till duschgolvet, vilket aldrig torkade. Avloppen inte rengjorda. Ofräscha och fläckiga handdukar.
Vi hade inte fått intrycket att det var så enkelt hotell. Priset indikerade inte detta. Nej, bo inte här!
Personalen vid poolen var däremot mycket serviceminded och byn i övrigt är mysig med supertrevliga invånare!

Bodde här: juni 2017
Tack marika W
ioannis t, Owner på Irene Apartments, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2017

Hi MARIKA WICKZELL ,
first of all we are not hotel but apartmens . studios either hotels has 2 cups, you had 3, the studios accommodates 2 persons, you had also 2 hot rings , kettle, and toster, but not wash mashine , aircon broken we gave you a new room . . Ticketmaster who promised you to stay at the pool in the new part (we dont have any cooparation with this company) your booking come to us from apollo ressor that we have cooparation and this is the rooms that apollo have. if you wanted to book the rooms that you wish please visit our web page to book , also apollo dosent pay us to give you the aircon for free .
we hope to see you again but before booking by company, please direct book us from our web page and you will get exactly what you will book

thanks

Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Bodde på ett av dessa flera olika byggnader, det finns minst 3st:annexet, hotell irene'och Irene wellnes apartments, bodde på det sistnämda alldeles nybyggt och frächt lägenhet, gavel och 2balkonger,utsikt mot pool på ena. Lite lyxig känsla med snygga glasdörrar och trendiga tvättfat o duschkabiner, verkligen toppenfrächt alltigenom.

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack Annika s