Omdömet skrevs 31 juli 2018

Fantastiskt hotell med en underbar familj och personal som driver hotellet och restaurangen, maten är väldigt god och hemmagjord och allt kommer från deras gård med egna djur och odlade grönsaker. Familjen gör allt för att man skall trivas och ha en härlig semester, varje tisdag och torsdag är det grekisk afton med dans av far och söner även gästerna bjuds upp för en liten lektion i grekisk dans. Hotellet ligger med en fantastisk utsikt över havet och på kvällen får man uppleva en härlig solnedgång, sovrummen är renoverade och har sköna sängar. Vi kommer absolut att åka tillbaka hit igen.

Tips för att välja rum: Hotellet har bara 14 rum och vi hade rum med nr 22 det var rent och fint med skön säng och lite havsutsikt åt sidan.
  • Bodde här: juni 2018, reste som ett par
1  Tack ceciliasamuelsson63
Omdömet skrevs 3 juni 2018 från mobil enhet

Vilket ställe!
Hade läst innan att det va bra men inte kunnat föreställa mig att det skulle va så bra!
Personalen är helt otroliga att få alla att bli sedda, inte överdrivet trevliga, utan så naturligt.
Deras mat hmm går knappt att beskriva. Vi åt på några andra ställen i början men inget gick upp mot romantic palace.
Läget är det bästa man kan få, bara att kliva ner för en liten trappa så är du på stranden där dom även där servar dig.
Sängarna på rummet va väldigt sköna.
Är över förväntan nöjd och lär återkomma nästa år med!

Bodde här: maj 2018, reste med vänner
1  Tack Marie-Louise H
Omdömet skrevs 3 juni 2018 från mobil enhet

Ett helt underbart hotell intill stranden med en magnifik utsikt. Ägarna med personal mycket trevliga och serviceinriktade. All mat är från deras egen gård är mycket god. Sängarna mycket sköna. Missa inte deras grekiska afton

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
1  Tack ojsi66
Omdömet skrevs 29 augusti 2017

Mycket charmigt ställe vid stranden. Allt toppen. God mat, fantastisk glad och gästvänlig familj och extra allt. Rent och fint och man blev verkligen ompysslad. Vi har bokat igen nästa år. Missa inte grekisk afton om du bor här. Extra plus att de alltid spelar vacker grekisk musik vilket blir mer och mer sällsynt. Sköna, nya, sängar, alltid rena glas och koppar och bra städning. Ny kyl och både kaffebryggare och vattenkokare på rummet. Här trivs man!!!!

Tips för att välja rum: Missa inte grekisk afton.
  • Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
1  Tack Kristina W
Alexandros P, Geschäftsführer på Romantic Palace Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018

Dearest Mrs. Kristina W.,
thank you so much for your lovely and sincere comments. We really appreciate that very much and hope to see you in the summer again to keep on trying getting better as last year.......
Thank you again for having spent your holidays with us and best regards from
ROMANTIC PALACE and the whole team.
Alexandros Pangalis

Omdömet skrevs 23 maj 2017

Gästvänlighet och familjärt hotell där personalen och ägarna gör allt för att man skall trivas , vi har varit där flera gånger och alltid njutit av vistelsen, det som man inte kan påverka är vädret. Maten är från familjens egen produktion och sängarna är toppen. Nackdelen är
att de är så omtyckta, så man måste vara ute i god tid för att få rum där.

• Bodde här: maj 2017, reste som ett par
3  Tack HelenaS1656