Omdömet skrevs 3 juni 2018 från mobil enhet

Vilket ställe!
Hade läst innan att det va bra men inte kunnat föreställa mig att det skulle va så bra!
Personalen är helt otroliga att få alla att bli sedda, inte överdrivet trevliga, utan så naturligt.
Deras mat hmm går knappt att beskriva. Vi åt på några andra ställen i början men inget gick upp mot romantic palace.
Läget är det bästa man kan få, bara att kliva ner för en liten trappa så är du på stranden där dom även där servar dig.
Sängarna på rummet va väldigt sköna.
Är över förväntan nöjd och lär återkomma nästa år med!

Bodde här: maj 2018, reste med vänner
1  Tack Marie-Louise H
Omdömet skrevs 3 juni 2018 från mobil enhet

Ett helt underbart hotell intill stranden med en magnifik utsikt. Ägarna med personal mycket trevliga och serviceinriktade. All mat är från deras egen gård är mycket god. Sängarna mycket sköna. Missa inte deras grekiska afton

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
1  Tack ojsi66
Omdömet skrevs 29 augusti 2017

Mycket charmigt ställe vid stranden. Allt toppen. God mat, fantastisk glad och gästvänlig familj och extra allt. Rent och fint och man blev verkligen ompysslad. Vi har bokat igen nästa år. Missa inte grekisk afton om du bor här. Extra plus att de alltid spelar vacker grekisk musik vilket blir mer och mer sällsynt. Sköna, nya, sängar, alltid rena glas och koppar och bra städning. Ny kyl och både kaffebryggare och vattenkokare på rummet. Här trivs man!!!!

Tips för att välja rum: Missa inte grekisk afton.
  • Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
1  Tack Kristina W
Alexandros P, Geschäftsführer på Romantic Palace Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018

Dearest Mrs. Kristina W.,
thank you so much for your lovely and sincere comments. We really appreciate that very much and hope to see you in the summer again to keep on trying getting better as last year.......
Thank you again for having spent your holidays with us and best regards from
ROMANTIC PALACE and the whole team.
Alexandros Pangalis

Omdömet skrevs 23 maj 2017

Gästvänlighet och familjärt hotell där personalen och ägarna gör allt för att man skall trivas , vi har varit där flera gånger och alltid njutit av vistelsen, det som man inte kan påverka är vädret. Maten är från familjens egen produktion och sängarna är toppen. Nackdelen är
att de är så omtyckta, så man måste vara ute i god tid för att få rum där.

• Bodde här: maj 2017, reste som ett par
3  Tack HelenaS1656
Omdömet skrevs 3 augusti 2016

Vi bodde en vecka på Romantic hotel. Vi hade höga förväntningar efter alla fina omdömen på Trip Advisor. Ägaren är en mycket sympatisk man som jobbar dygnet runt under högsäsong. Hotellet är sina tre stjärnor, varken mer eller mindre. Rummet helt ok. Air condition finns för 8 Euro/natt och behövs under högsommaren. Bra städning och nya, sköna sängar. Frukost serveras för 8,5 Euro, ingen buffé utan bordsservering, vilket inte passade oss. Dessutom servering endast klockan 9.00-10.30, vi ville ha frukost tidigare. Hotellet bredvid, Dandidis, serverar en mycket bättre buffefrukost redan 08.30 och dessutom billigare. Lunch är ok. Tisdag och fredagkväll är det levande musik och dans med ägarfamiljen, trevligt. Städningen bra. Ett bra hotell med mycket trevlig ägare, som lär känna sina gäster och bryr sig, men behöver kanske förnya sig lite och tänka nytt.

Bodde här: juli 2016
1  Tack GabriellaSweden