Acajou Beach Resort(Anse Volbert)
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 353 US$/natt.

Village du Pecheur(Anse Volbert)
  • Precis vid stranden
  • Restaurang
  • Pool
  • Precis vid stranden
Pirogue Lodge(Anse Volbert)
  • Frukost ingår
Hotel Cote D'Or(Anse Volbert)
Aquario(Anse Volbert)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Frukost ingår
Coco Bay Villa(Anse Volbert)
Agoda.com
Paradise Sun(Anse Volbert)
Omdömet skrevs 13 januari 2017

Ett paradis för familjer, vi var där 6 vuxna och 5 barn. Underbart välkomnande fina nyrenoverade rum och maten var helt fantastisk. Tänk att vi längtade efter buffén, som vi åt 8 kvällar. Vi som brukar bli buffétrötta efter 2 kvällar. Personalen helt underbara mot såväl barnen som oss vuxna. Närheten (2 min.) till en fantastisk beach, rent och snyggt. Nära till snorkling och ö utflykter var ett stort plus.

• Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack Bolmenbo
Derek S, Director of Sales på Le Duc de Praslin, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2017

Käre Bolmenbo,
Vi tackar för att stanna med oss ​​med din familj och mycket glad att notera att du verkligen haft rum och bufféer på natten.
Personal och ledning ansluter mig tacka dig för att ge oss möjlighet att stå till tjänst för dig och vi hoppas att vi ses snart!

Omdömet skrevs 22 oktober 2016 från mobil enhet

Stort, härligt och fräscht rum. Trevlig och tillmötesgående personal. Utmärkt läge, nära till stranden och lokalbuss. Bra mat. Rekommenderas för de som vill ha en lugn och avkopplande semester. Vi har här fyra nätter.

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Portugis
Derek S, Director of Sales på Le Duc de Praslin, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2016

Käre Portugis,
Vi tackar för vistas med oss och för de fina kommentarer. Vi är glada att notera att du haft din vistelse och var särskilt imponerad av rummet.
Vi är stolta över att erbjuda den bästa produkten och service till våra gäster och att vi har levt upp till vårt motto - "som överstiger dina förväntningar".
Vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 10 december 2014

Bra hotell i en fin liten trädgård med fin pool och små dammar med koifiskar. Havet ligger ca 200 m bort men inte så bra strand här väldigt långgrunt men skön att ta långa promenader på. Ligger en trevlig restaurang precis vid stranden. Finns en liten by i närheten men de restauranger vi besökte där var under all kritik. Hotellets restaurang är bra men tänk på att man måste boka bord om man vill äta där. Finns en fin Nationalpark som heter Valle`de Mai värt ett besök. Går bra att ta lokalbuss dit. Detta är en ö för dig som gillar lugnet och sol och bad.

• Bodde här: november 2014, reste som ett par
Tack Travelwomen_12
Derek S, Director of Sales på Le Duc de Praslin, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2014

Many thanks for taking the time to submit a review on our hotel. We are very encouraged by your comments as we strive to keep up our standards. We would however like to stress that our beachfront exactly 10 meters from the hotel (not 200!) and the sea is great for swimming as some of the other comments can attest to...
We look forward to welcoming you back soon and wish you a great festive season.

Omdömet skrevs 14 april 2014

Min man och jag trivdes mycket bra på detta hotell. Hotellvärdinnan från Italien var fantastisk. Middagarna supergoda. Stranden med solnedgångarna minns vi som otroliga.Vi fick många bra tips på utflykter och med taxi kunde vi komma ut till världens vackraste strand Le Grand Ainse!

• Bodde här: november 2013, reste som ett par
1  Tack LWV_stersund
Omdömet skrevs 18 februari 2012

De finns få platser kvar som skulle kunna kallas paradiset. Dessutom är de långt borta från Europa i andra tidszoner. Men det är inte helt sant, Seychellerna och speciellt ön Praslin är verkligen ett paradis. om du åker dit måste du kolla upp Le Duc. Ägaren har lagt ned tid och omsorg i att skapa en fantastisk atmosfär och topp rum. Och för att krydda det hela finns en underbar fisk restaurang med det mesta till helt ok priser. Om du skall till seychellerna är det på le duc du skall bo

• Bodde här: januari 2012, reste med familjen
1  Tack CUD1958