“Grillbuffé går alltid hem men det finns mer att önska”
Omdöme om Les Lauriers

Les Lauriers
Rankad som nr 1 av 10 Restauranger i Anse Volbert
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Med fräscha råvaror och kockar som gör samma saker om och om igen då är det svårt att misslyckas och vill man bli rejält mätt så är det hit man ska gå för att äta grillbuffé. Vi fick göra ett återbesök då vår första bokning hade glömts bort och man ville då kompensera oss om vi skulle kunna komma en annan gång, och så vi gjorde då många höjer deras mat till skyarna. Visst, grillbuffé är gott och det passar alla i familjen men de blir ju inte att man går hit fler gånger på sin vistelse, man har liksom hunnit prövat allt på "menyn". Kanske familjen inte håller med men det finns många bra restauranger på Praslin. Tyvärr tillåter man rökning inne på en del av restaurangen och givetvis hamnade vi där, så när även gäster på den rökfria sidan var röksugna så gick dom över till baren som låg på vår sida för att röka. Restaurangen är "utomhus" men under tak och tyvärr hjälper det inte för röken och jag framförde lite tips om rökförbud inne på restaurangen. Rätt sunkiga toaletter också, rätt mycket småkryp. Man kunde få sälja på oss mer dryck men då behöver man kolla upp sina gäster oftare men inte helt ovanligt på Praslins restauranger att man inte kollar och frågar gästen om allt är bra eller om man vill beställa något mer. ETT bra tips också är att spara alltid dina konversationer på bokningar om en sån här situation uppstår, då har du ändå viss fördel som vi som fick kompensation för deras miss och det var snyggt gjort av dem.

Tack Roger I

Omdömet skrevs 30 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt och familjärt - boka bord då det snabbt blir fullt! Fantastiskt god mat, både buffén men framförallt det grillade - fisken och nötköttet var verkligen ”to die for”. Rekommenderas starkt!

Tack DoktorRock
Omdömet skrevs 30 oktober 2017

den godaste fisken jag har ätit.
supergott. grillkocken visste vad han gjorde
reservera plats för det är fullbokat

Tack ewybackstrom
Omdömet skrevs 13 april 2017 från mobil enhet

Bästa grillbuffen på Seychellerna! Underbar saftig mat med riktig grillsmak. Stämningen var fantastiskt!

1  Tack Elin M
Omdömet skrevs 7 mars 2017 från mobil enhet

Trevlig personal, vänligt bemötande, information. En härlig frukost med fantastisk frukt! Enkla men mysiga rum med en altan att sitta på. Väldigt god mat på kvällen i restaurangen.

Tack Emelie A

Resenärer som tittade på Les Lauriers tittade också på

Praslin, Seychellerna

Anse Volbert, Praslin

Besökt Les Lauriers? Berätta vad du tyckte!