Boka nu, betala på plats
Agoda.com
Travelocity239 US$
Lol.travel341 US$
Omdömet skrevs 10 juni 2017 från mobil enhet

Underbart hotell med fantastisk utsikt och service över förväntan. Vi är jättenöjda med vår vistelse då hotellrummen är fräscha, utsikten magisk, personalen alltid trevlig och tillmötesgående, nära till fina stränder och överlag ett gott intryck. Maten vid poolbaren och restaurangen var helt okej. Ett extra plus för suverän service från personalen i receptionen. Minus att hotellet ligger en bit från stan, men det går bussar kontinuerligt som tar ca 20 min.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Emma L
Omdömet skrevs 7 juni 2017

Med en stor pool och personal som verkligen är service inriktad så får du en skön avkopplande miljö. Hotellet erbjuder en mängd olika möjligheter för riktig relax. Maten är mycket god, kanske ligger lite i överkant prismässigt.

Rumstips: Ett dyrare rum ger dig möjlighet att få altan. Annars blir det bara en fransk balkon
Tack Ingemar A
Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

Bra hotell med trevlig personal, bra frukost och nära till tavernor. Hotellet är lyhört vilket är ett stort minus, och det finns ingen hiss till våning 5 som vi bor på. Skulle inte vilka säga att rummen är 4* men det är rent!

3  Tack 206dinac
Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Bästa läget, personalen, maten o framför allt den fantastiska utsikten! Speciellt ett stort tack till den trevliga barpersonalen Apostolis, Lakhs and Alex! Because of them I'll be back one more time this year! ❤️

Restyp: Reste ensam
Tack Mia50sthlm
Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Bra hotell,dåligt Wi-FI,bra frukost fin utsikt från frukosten. Nere på stranden tar man båten till centrum,mycket trevlig båttur. Dyrt att äta på hotellet och vid poolen. Poolen var kall. Hotellet hjälper till om du vill hyra bil/mc.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack patrikkindberg65