“Liten pizzeria med fantastisk mat och stort hjärta,”

Ottimo Italian Restaurant
Rankad som nr 1 av 15 Restauranger i Koukounaries
Prisklass: 135 kr - 393 kr
Omdömet skrevs 27 maj 2022 från mobil enhet

Fantastisk liten pizzeria som ligger bredvid ”storebror” Big Bad Wolf med ett kök utöver det vanliga, Goda pizzor med färska råvaror, ja all vi åt smakade fantastiskt oavsett, Dessutom mycket välkomnande och trevlig personal.Vi kommer igen, var så säker,

Lars

Datum för besöket: maj 2022
1  Tack Lars N

Omdömet skrevs 24 september 2021 från mobil enhet

Otroligt god mat, vi åt pasta med skaldjur, och jag tog en pizza carbonara. JA pizza carbonara, ja CARBONARA, helt otroligt gott.

1  Tack Nomad12377732598
Omdömet skrevs 24 september 2021 från mobil enhet

Bästa maten på hela veckan!
Pasta och pizza beställdes och alla rätterna fick högsta betyg liksom personalen!
Tack, tack, tack!

1  Tack thomassj2
Omdömet skrevs 17 september 2021 från mobil enhet

Fantastiskt vitlöksbröd med mozzarella. Tyvärr var pastarätterna inte enligt förväntan. Goda men råvarorna höll inte kvalitet.

Tack Caroline1998
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Datum för besöket: juni 2024

Resenärer som tittade på Ottimo Italian Restaurant tittade också på

Koukounaries, Skiathos
Koukounaries, Skiathos

Besökt Ottimo Italian Restaurant? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
© 2024 Tripadvisor LLC Med ensamrätt.

Det här är den version av vår webbplats som är riktad till personer som talar i . Om du är bosatt i ett annat land eller en annan region väljer du den lämpliga versionen av Tripadvisor för ditt land eller din region i rullgardinsmenyn.