“Mysigt ställe”

Kök: Grekiskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Ett väldigt mysigt ställe, där man togs emot hjärtligt. Vi kom vid ca 21-21:30 och fick därför vänta i tio min på ett bord, vilket inte var något problem. Personalen verkade dock bokstavligt talat, springa mellan köket och gästerna, och gav ett intryck av stress och att man kanske inte hade full koll på beställningarna.

Vi fick fråga efter vinet, först då fick vi det (ca 15-20 min efter beställningen). Maten fick vi också fråga efter då det dröjde rejält. Det utlovade brödet innan maten dök aldrig upp.
När maten väl står på bordet så hade vi fått vänta nästan 50 minuter. Vi tog en grill mix för två, och varenda köttbit var supertorr. Jag brukar sällan gnälla, men jag påpekade detta för personalen och fick en löjlig bortförklaring om att det måste bero på att det serveras på en varm platta. Min sambo påpekade samma sak, och när notan kom fick vi som kompensation allt drickbart vi beställt avdraget. Det var väl en någorlunda kompensation, men personligen rekommenderar jag inte stället. Beställer man individuella rätter, så kanske resultatet är bättre, men vem vet. Supermysigt ställe och bra personal, men maten var en katastrofalt stor besvikelse när många gett de så högt betyg.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Christoffer L

Omdömet skrevs 26 juni 2017 från mobil enhet

Började bra med god förrätt, men båda huvudrätterna var en besvikelse. Kan bero på höga förväntningar då vi hade blivit rekommenderade den här restaurangen. Miljön var trevlig, men tyvärr med störande ljud från vägen som ligger precis nedanför. Bänkarna som restaurangen har inbjuder inte till att sitta kvar längre än nödvändigt. Personalen var trevlig om än något okunnig men det uppvägs av ägarinnan som frekvent rör sig i restaurangen och är mycket mån om alla gästerna. En positiv avslutning var att vi blev bjudna på en liten chokladmousse som var mycket god och enligt uppgift hemlagad av värdinnan själv.

Datum för besöket: juni 2017
Tack FB2204
Omdömet skrevs 25 september 2016 från mobil enhet

Mycket trivsam grekisk resturang. God, vällagad mat. Trevlig serviceinriktad personal. Ligger mycket nära Troulos Bay hotel om man vill ha omväxling.

Datum för besöket: september 2016
Tack Agnetha P
Aspa P, Ιδιοκτήτης på Nectar & Ambrosia, svarade på det här omdömetSvarade 26 september 2016

Thank you for visiting our restaurant! We will be happy to see you again! Yammas!!

Omdömet skrevs 2 september 2016 från mobil enhet

Vi åt lamm i gryta jättegod. Trevlig personal gott vin . Mysigt ställe helt ok priser. En annan kväll tog vi mix grill för två det var mycket mat.Rekomenderas.

Datum för besöket: september 2016
Tack 748magnusv
Omdömet skrevs 28 augusti 2016 från mobil enhet

Charmigt ställe och fin utsikt!
Maten var god och trevlig personal!
Trots nivåskillnad så var det inga större problem att ta med 2 barnvagnar.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack olae570

Resenärer som tittade på Nectar & Ambrosia tittade också på

Besökt Nectar & Ambrosia? Berätta vad du tyckte!