“Bästa betyg,rent av fantastiskt.”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

mariestri ...
Stockholm, Sverige
1 omdöme
“Bästa betyg,rent av fantastiskt.”
Omdömet skrevs 22 december 2016 för en vistelse i september 2016

En fantstisk villa med topp kvalitet och komfort. Praktiskt modernt byggd, rymlig och dessutom behållt inslag från historiska Grekland. Dessutom en stor ren bassäng.
Ägarna är väldigt gästvänliga och ytterst diskreta.

Datum för vistelsen: september 2016
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
ferlef
1 omdöme
Omdömet skrevs 14 augusti 2016 för en vistelse i augusti 2016

Datum för vistelsen: augusti 2016
Standard Rum
Läge Renlighet
Service
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 1 2016
Dear Ferlef,
First and foremost, we wish to thank you for posting your trip advisor review. We are always keen to learn about our guests’ experiences and take all comments very seriously.
I would be very pleased if we had again the opportunity to welcome you back to our property. Please do contact me directly for assistance with your reservation and I will be more than happy to make arrangements for your booking ensuring that your stay is 100% to your satisfaction.

Warm regards,
Jennie Stergiopoulou - Holiways
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera